• دوشنبه / ۲۲ آذر ۱۴۰۰ / ۰۲:۰۰
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 1400092116594
  • خبرنگار : 90047

انتخاب عجیب دفتر امور مشترک؛ نایب رییس نجات غریق در کارگروه خودروهای تاریخی!

انتخاب عجیب دفتر امور مشترک؛ نایب رییس نجات غریق در کارگروه خودروهای تاریخی!

در اقدامی عجیب از سوی دفتر امور مشترک فدراسیون‌ها، نایب رییس فدراسیون نجات غریق به عنوان عضو کارگروه صیانت از خودروهای تاریخی منصوب شد.

به گزارش ایسنا، شناسایی، تشخیص و معرفی خودروهای تاریخی همراه با ارائه پلاک تاریخی به این خودروها از جمله وظایف کارگروه صیانت از خودروهای تاریخی است و تحقق اهداف این کارگروه تخصصی به طور حتم نیاز به حضور نمایندگانی متخصص از وزارت خانه‌ها و نهادهای عضو این کارگروه دارد.

شناسایی و صیانت از خودروهای تاریخی یکی از دغدغه های علاقه مندان به خودروهای کلاسیک در سال های گذشته بوده که بر همین اساس در اواخر دهه ۸۰ آیین نامه صیانت از خودروهای تاریخی به امضای هیات وزیران رسید.

براساس این آیین نامه، وزارت ورزش و جوانان، وزارت صنعت، وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، کانون جهانگردی و اتومبیلرانی، سازمان محیط زیست و ... به عنوان اعضای کارگروه مذکور تعیین شدند که باید از صاحب نظران و متخصصان حوزه های مربوطه باشند.

براساس آئین‌نامه صیانت از خودروهای تاریخی، در ذیل اسامی اعضای کارگروه صیانت از خودروهای کلاسیک و در ارتباط با سازمان وقت تربیت بدنی، نام کمیته کلاسیک فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی جهت عضویت در کارگروه مذکور ذکر شده است. همین نکته به صراحت نشان می دهد که نماینده وزارت ورزش و جوانان در کارگروه صیانت باید از کمیته کلاسیک فدراسیون اتومبیلرانی انتخاب شود، در حالی که مجتبی ارشدی که در حال حاضر نایب رییس فدراسیون نجات غریق است و هیچ پیشینه و تخصصی در خصوص خودروهای تاریخی ندارد، از سوی دفتر امور مشترک فدراسیونها برای عضویت در کارگروه انتخاب شده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۰-۰۹-۲۵ ۰۸:۰۶

یک چیزی بگوید که قابل باور باشد کجای این انتصاب عجیب است شهردار تهران دکتری هسته ای دارد و ریاست انرژی اتمی مهندس عمران این که دیگر چیزی نیست.