• دوشنبه / ۲۲ آذر ۱۴۰۰ / ۰۹:۴۸
  • دسته‌بندی: محور مقاومت
  • کد خبر: 1400092216823
  • خبرنگار : 71588

جنبش جهاد اسلامی فلسطین سفر بنت به امارات را محکوم کرد

جنبش جهاد اسلامی فلسطین سفر بنت به امارات را محکوم کرد

جنبش جهاد اسلامی فلسطین، سفر نخست‌ وزیر رژیم صهیونیستی به امارات و استقبال دولت این کشور از وی، را به شدت محکوم کرد.

به گزارش ایسنا، به نقل از سایت شبکه خبری روسیا الیوم، جنبش جهاد اسلامی فلسطین با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: ما به شدت استقبال حکام دولت امارات از نفتالی بنت، نخست وزیر رژیم صهیونیستی را به شدت محکوم می‌کنیم. عادی سازی روابط و اتحاد با دشمن صهیونیستی خیانت به فلسطین به شمار می‌آید.

در بیانیه مذکور همچنین آمده است، استقبال از نفتالی بنت، به مثابه تقویت امنیت این رژیم جنایتکار و تلاش برای مشروعیت بخشیدن به موجودیت باطل و جعلی آن، شستن دستان آغشته به خون کودکان و ملت بی‌گناه فلسطین و همچنین تلاش برای تبرئه قاتلان و تروریست‌های صهیونیستی از جنایت‌های خود در حق ملت فلسطین و امت اسلامی است.

سخنگوی دفتر نخست وزیری رژیم صهیونیستی یکشنبه شب از ورود نفتالی بنت به ابوظبی، پایتخت امارات متحده عربی خبر داد.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی قبل از ترک تل‌آویو به مقصد ابوظبی، گفته بود که وی روز دوشنبه با ولی عهد ابوظبی درباره راه‌های تقویت همکاری دوجانبه و روابط اقتصادی و تجاری بحث و گفت‌وگو خواهد کرد.

بنت در سخنانی پیش از پرواز گفت: «من در حال رفتن به امارات هستم، در اولین دیدار رسمی به عنوان نخست وزیر اسرائیل. فردا با بن زاید دیدار می‌کنم و درباره گسترش روابط در شماری از زمینه‌ها از جمله تقویت روابط اقتصادی و تجاری گفت‌وگو خواهیم کرد. تنها با گذشت یک سال از زمان عادی سازی روابط شاهد پتانسیل فوق‌العاده‌ای در شراکت دو طرف بودیم و این تازه شروع است».

 این نخستین سفر رسمی یک نخست وزیر اسرائیلی به کشور امارات پس از عادی سازی روابط در اوت سال ۲۰۲۰ به شمار می‌آید.

 یائیر لاپید، وزیر خارجه رژیم صهیونیستی ژوئن گذشته برای افتتاح سفارت این رژیم به ابوظبی سفر کرد که سفر لاپید هم نخستین سفر رسمی یک وزیر خارجه رژیم صهیونیستی به امارات به شمار می‌رود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۰-۰۹-۲۲ ۱۵:۱۵

محکوم کنه و نکنه فرقی نداره..