• دوشنبه / ۲۲ آذر ۱۴۰۰ / ۱۱:۲۸
  • دسته‌بندی: جامعه، شهری
  • کد خبر: 1400092216963
  • خبرنگار : 71505

تحمیل معضلات تهران به شهرستان ری

تحمیل معضلات تهران به شهرستان ری

فرماندار ویژه شهرستان ری با اشاره بر تحمیل معضلات تهران به شهرستان ری بر لزوم توجه ویژه به این شهرستان تأکید کرد.

به گزارش ایسنا، حسین توکلی در مراسم افتتاح پروژه تقاطع غیرهم سطح سه راه باقرشهر در تشریح جزئیات این پروژه گفت:‌ پروژه تقاطع باقرشهر یکی از پروژه‌های مهم شهرداری تهران است که از اوایل دهه ۸۰ آغاز شده و متأسفانه با چندین بار پیگیری به دلایل مختلف برای مدت زمانی مسکوت باقی مانده بود و برای مدتی پیشرفت فیزیکی لازم را نداشت. بر همین اساس مردم باقرشهر و زائرین اهل قبور بهشت زهرا(س) با مشکلات زیادی مواجه بودند و موضوع توسط مجمع نمایندگان استان تهران و شورای شهر تهران بارها مورد پیگیری قرار گرفت.

وی افزود: نهایتا با همت شهرداری تهران این موضوع در اولویت مدیریت شهری جدید قرار گرفت و این پروژه به بهره‌برداری رسید. البته باید دسترسی‌های این پروژه به لحاظ ترافیکی با همکاری پلیس راهور مورد بررسی قرار گیرد تا اهالی و شهروندان با مشکلی مواجه نشوند.

در ادامه این جلسه جعفر بندی شربیانی عضو شورای شهر تهران نیز گفت:‌ خوشحالیم که پروژه عمرانی تقاطع باقرشهر که ۱۳ سال پیش احداث آن مصوب شد و ۱۰ سال کار عمرانی آن به طول انجامید امروز با تلاش شهرداری تهران آماده بهره‌برداری شده و یکی از گره‌های ترافیکی جنوب تهران منتهی به بهشت زهرا (س) حل و فصل شده است.

وی افزود: بنا بر گزارشات مردمی، این پروژه برای مردم باقرشهر مشکلات بسیاری را به همراه داشت که همگی را تحمل کردند تا نهایتا در دوره مدیریت شهری جدید، این پروژه به بهره‌برداری برسد. بودجه این پروژه توسط شهرداری تهران تأمین شده است.

وی تأکید کرد: باید تلاش شبانه‌روزی که برای تکمیل این پروژه به کار گرفته شد به عنوان یک فرهنگ در شهر تهران برای تکمیل پروژه‌های نیمه تمام الگو قرار گیرد. این فرهنگ نظارت و اجرا اگر جاری و ساری شود نتایج بسیار خوبی را به همراه خواهد داشت.

وی خطاب به شهردار تهران ادامه داد:‌امیدوارم نگاه ویژه به شهرستان ری در اولویت اقدامات شهرداری تهران و دولت قرار گیرد. شهرستان ری یکی از شهرستان‌های مهم و استراتژیک استان است که ظرفیت‌های بالایی را به همراه دارد. امیدواریم خدمت صادقانه را برای مردم تهران، ری و استان تهران داشته باشیم.

به گزارش ایسنا، در مراسم افتتاح پروژه تقاطع غیرهم‌سطح سه‌راه باقرشهر، افتتاح اتصال بزرگراه امام رضا (ع) به بزرگراه شهید نجفی رستگار به صورت ویدئو کنفرانس و با دستور شهردار تهران انجام شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha