• دوشنبه / ۲۲ آذر ۱۴۰۰ / ۱۳:۱۹
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1400092217141
  • خبرنگار : 50038

۶۰۰ نفر در ملایر برای اقدام ملی مسکن وجه واریز کردند

۶۰۰ نفر در ملایر برای اقدام ملی مسکن وجه واریز کردند

ایسنا/همدان رئیس راه و شهرسازی ملایر از واریز وجه حدود ۶۰۰ نفر از متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن در این شهرستان خبرداد.

احمد مرشدی در گفت‌وگو با ایسنا؛ افزود: در شهرستان ملایر قطعه زمینی به وسعت ۸.۲ هکتار برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در نظر گرفته شده بود که در نهایت قطعه زمین دو هکتاری الحاق شده به محدوده شهر دارای مجوز از شورای عالی معماری و شهرسازی وزارت راه و شهرسازی به استانداری و اداره کل راه و شهرسازی استان همدان ابلاغ و تأیید شد و در مرحله قرارداد با مشاور به منظور طرح تفکیکی است.

وی با بیان اینکه پروژه ۳۰۰ واحدی " اندیشه گستر" از پروژه های باقیمانده مساکن مهر نیز برای ساخت نهضت ملی مسکن در نظر گرفته شده است، ادامه داد: در بخش ودیعه مسکن تعداد ۱۱ هزار و ۴۸۴ نفر ثبت نام کردند که از این تعداد به هزار و ۹۷۴ نفر از ثبت نامی ها تسهیلات پرداخت شده است.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: با تسریع در همکاری دستگاه های خدمات رسان و شهرداری مشکلات تامین زمین به منظور خانه دار شدن متقاضیان تا حدودی در ملایر حل شده است.

رئیس راه و شهرسازی ملایر در رابطه با تسهیلات بافت فرسوده این شهرستان یادآور شد: از ابتدای سال جاری تا اول آبان ماه، پاسخ استعلام ۴۵ پرونده به بانک مسکن ملایر برای دریافت تسهیلات بافت فرسوده اعلام شد و ۲۴ پرونده در محدوده بافت فرسوده قرار گرفته است.

مرشدی در رابطه با پروژه " مسکن دژچنار ملایر" با بیان اینکه مشکل تامین آب، برق و گاز این پروژه رفع شد، اظهارکرد: پروژه مسکن دژچنار شامل دو فاز بود که هم اکنون ۲۴۰ واحد آن تحویل موقت داده شده و ۱۹۲ واحد آن ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی با اشاره به اینکه اکثر افراد متقاضی از طرف اداره کار و رفاه اجتماعی به ما معرفی شدند و ما نیز آنها را برای دریافت " کارت اقساط  وام" به بانک مسکن معرفی کردیم، ادامه داد: ۸۰۰ میلیون تومان اعتبار برای احداث شبکه برق مسکن دژچنار و دو دستگاه ترانسفورماتور توسط شرکت توزیع برق هزینه شد که شامل ۷۰۰ متر شبکه فشار ضعیف و ۴۰۰ متر شبکه فشار متوسط است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha