• دوشنبه / ۲۲ آذر ۱۴۰۰ / ۱۶:۰۳
  • دسته‌بندی: خوزستان
  • کد خبر: 1400092217351
  • خبرنگار : 50228

تمجید معاون وزارت ورزش از انتخاب بنی‌تمیم برای مدیریت ورزش خوزستان

تمجید معاون وزارت ورزش از انتخاب بنی‌تمیم برای مدیریت ورزش خوزستان

ایسنا/خوزستان معاون امور حقوقی، مجلس و استان های وزارت ورزش و جوانان در تعریف از سرپرست اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان، گفت: امروز یک گُل را برای ورزش خوزستان آوردیم و بنی‌تمیم توانمند و با سابقه درخشان در ورزش کشور است.

بنیامین شکوه‌فر در آیین تکریم و معارفه سرپرست اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان که امروز (دوشنبه) در اهواز برگزار شد، با قدردانی از افشین حیدری مدیرکل سابق ورزش استان، اظهارکرد: ما قدردان هر کسی که تلاش می‌کند، یک قدم ورزش و جوانان کشور در مناطق مختلف کشور جلو برود، هستیم. استان خوزستان نیز هم پهناور و هم پیشانی مقاومت کشور است و اهمیت ویژه ای داشت که دومین استانی است که در راس مدیریت ورزش آن تغییر مدیریت ایجاد می‌شود.

به گزارش ایسنا، وی با بیان این‌که فرصت خدمتگزاری فوق‌العاده محدود است، عنوان کرد: اگر در این خدمت کردن، دغدغه‌مندی نباشد، هیچ ارزش و اعتباری ندارد. نگاه رییس جمهور هم این است که ما وظیفه داریم در دل مردم برویم و دنبال کار مردم باشیم. از نظر شبانه‌روزی کار کردن نیز استان خوزستان جزو سه چهار استان اول کشور محسوب می‌شود.

معاون امور حقوقی، مجلس و استان های وزارت ورزش و جوانان در ادامه گفت: بررسی‌هایی بسیاری برای مدیرکلی ورزش خوزستان داشتیم و جمع بندی این بود که فردی از خانواده ورزش انتخاب شود. آقای بنی‌تمیم از بین چندین گزینه و پس از بررسی‌ها و ارزیابی برنامه‌هایش انتخاب شد. او از ظرفیت لازم از نظر جنبه های مختلف برخوردار است. بنی‌تمیم سابقه کاری خوبی دارد و برای موفقیت در کار خود در خوزستان نیازمند کمک همه جامعه ورزش خوزستان است. او توانمند و نیازمند حمایت دائمی است و مطمئنا از دل همین حمایت و رفاقت‌ها خواهیم دید که ورزش خوزستان در آینده نه چندان دور در ورزش کشور خواهد درخشید.

وی در تعریف از سرپرست اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان، ادامه داد: امروز یک گل را برای ورزش خوزستان آورده‌ایم. او فعال، توانمند و با سابقه درخشان در ورزش کشور است و به قول معروف "آن‌چه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری". به هر حال از بین گزینه‌های توانمند برای خوزستان به این نتیجه رسیدیم، برای چنین استانی با چنین ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های بسیار از نظر ورزش و جوانان و بعد همگانی، بنی تمیم برای مدیریت ورزش خوزستان انتخاب شود.

شکوه فر با بیان این‌که جنس کار ما در وزات ورزش تعاملی است، افزود: باید با تعاملی که صورت می‌گیرد، از ظرفیت دستگاه‌های مختلف در استان برای ورزش استفاده کرد تا ماموریت‌هایمان به سرانجام برسد که بنی تمیم باید بیشتر از قبل به آن توجه کند و روسای ادارات شهرستان‌ها هم به این مهم توجه کنند.

وی همچنین با بیان این‌که از نظرم وزارت ورزش و جوانان، مهمترین وزارتخانه در کشور است و ورزش و جوانان، اساس کشور محسوب می‌شود، گفت: وزیر ورزش هم از قهرمانان ملی و جنس ورزش است و به همین دلیل بر موضوعات مختلف اشراف دارد و اتفاقات خوبی در بخش‌هایی از جمله معیشی همکاران‌مان در حال رقم خوردن است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha