• سه‌شنبه / ۲۳ آذر ۱۴۰۰ / ۰۷:۵۴
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1400092317543
  • خبرنگار : 50037

نام نویسی بیش از ۵هزار اسدآبادی در طرح نهضت ملی مسکن

نام نویسی بیش از ۵هزار اسدآبادی در طرح نهضت ملی مسکن

ایسنا/همدان رئیس اداره راه و شهرسازی اسدآباد از ثبت نام پنج هزار و ۴۷۸ نفر در طرح نهضت ملی مسکن خبر داد و گفت: این تعداد از افراد نسبت به نام نویسی خود در طرح فوق در سامانه وزارت راه و شهرسازی اقدام کرده‌اند.

جواد کرمی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به اینکه ثبت نام در این طرح تا پایان آذرماه تمدید شده و متقاضیان با مراجعه به سایت  www.saman.mrud.ir می‌توانند درخواست خود را ثبت کنند اظهار کرد: میزان وام پیش بینی شده برای هر واحد در شهر اسدآباد ۳۰۰ میلیون تومان بوده که سود اعلامی این تسهیلات برای سه دهک اول ۵ درصد، دهک‌های میانی ۹ درصد و دهک‌های بالا ۱۲ درصد است.

وی میزان آورده اولیه متقاضیان احراز شرایط شده در این طرح را ۴۰ میلیون تومان برشمرد و تصریح کرد: وام ودیعه مسکن به متقاضیانی که متاهل بوده و از سال ۸۴ فاقد ملک و نیز دارای اجاره نامه رسمی باشند پرداخت خواهد شد.

کرمی با اشاره به اینکه ثبت نام این تسهیلات نیز تا پایان آذرماه تمدیدشده و متقاضیان می‌توانند نسبت به نام نویسی اقدام کنند، خاطر نشان کرد: ثبت نام و پالایش متقاضیان توسط سامانه وزارت راه و شهرسازی انجام شده و به بانک‌های عامل برای پرداخت معرفی خواهند شد.

رئیس راه و شهرسازی اسدآباد با بیان اینکه این تسهیلات سه ساله و با سود ۱۳ درصد خواهد بود یاد آور شد: در فاز اول  که مبلغ وام ودیعه افزون بر ۱۵میلیون تومان بود در شهر اسدآباد ۹۷۱ نفر ثبت نام کردند که به ۲۵۱ نفر تسهیلات پرداخت شد.

وی ادامه داد: در فاز دوم مبلغ وام به ۲۵ میلیون تومان افزایش یافت که تا کنون در این شهر ۱۹۴۹ نفر ثبت نام در سامانه داشته اند و ۱۰۰۷ نفر حائز شرایط بوده که برای  پرداخت تسهیلات به بانکها معرفی خواهند شد.

کرمی با اشاره به اینکه تاکنون برای ۴۷۴ نفر تعیین شعبه و به ۱۹۸ نفر تسهیلات پرداخت شده است، بیان کرد: متقاضیان وام ودیعه مسکن پس از معرفی به بانک دو هفته فرصت دارند نسبت به تکمیل پرونده و معرفی ضامن اقدام کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha