• سه‌شنبه / ۲۳ آذر ۱۴۰۰ / ۱۹:۱۱
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 1400092318361
  • خبرنگار : 50441

سرمربی فجرسپاسی گفت؛

متولیان ورزش چشم‌شان را روی اشتباهات داوری علیه فجر بسته‌اند

متولیان ورزش چشم‌شان را روی اشتباهات داوری علیه فجر بسته‌اند

سرمربی فجرسپاسی گفت: برخی چشم‌شان را روی اشتباهات داوری علیه تیم ما بسته‌اند و متولیان ورزش در این رابطه کاری انجام نمی‌دهند.

به گزارش ایسنا، علی‌اصغر کلانتری، سرمربی تیم فوتبال فجرسپاسی در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل مس رفسنجان اظهار کرد: تمام ۱۶ تیم لیگ برتر قوی هستند و خصوصیاتی دارند. ما هم مثل همیشه حریف را آنالیز و عزممان را جزم کردیم تا سه امتیاز را بگیریم و مس را شکست دهیم. درست است که هنوز ابتدای لیگ است و بازی مرگ و  زندگی نیست اما ما به این سه امتیاز احتیاج داریم و امیدواریم با تلاش به این مهم دست پیدا کنیم.

او در ادامه گفت: خداراشکر می‌کنیم که فرمانده سپاه پای کار است و به این تیم علاقه‌مند است. مسئولان باشگاه هم در تلاش هستند که مشکلات ما را برطرف کنند. اعضای تیم کار خودشان را انجام می‌دهند و من دیگر درباره کمک کردن مسئولان صحبت نمی‌کنم چون حرف‌های زیادی در این رابطه زده‌ایم. فقط از همه و از هر کسی که دلش برای فوتبال شیراز می‌سوزد و کمک می‌کند، ممنونم. این تیم به اسم شهید سپاسی است و خدا پشتش است. ما همیشه مظلوم هستیم و با شرایطی که وجود دارد مظلومیت ما بیشتر هم می‌شود.

کلانتری اضافه کرد: در بازی‌های گذشته ۵، ۶ امتیاز از تیم فجر گرفته شده است. سوالم این است که راجع به کدام یک از این اشتباهات بین مسئولان بحث و صحبت شده است. این تیم حق استان فارس و مردم این شهر است، چرا حقش خورده می‌شود؟ در بازی‌های دیگر یک اتفاق رخ می‌دهد و خیلی‌ها اعتراض می‌کنند که حق آن تیم خورده شده است اما به گواه همه کارشناسان از تیم ما ۵، ۶ امتیاز گرفته شده و کسی پاسخگو نیست. اتفاقات زیادی افتاد و برخی‌ها چشم‌شان را روی اشتباهات داوری علیه تیم ما بسته‌اند و متولیان ورزش در این رابطه کاری انجام نمی‌دهند.

او ادامه داد: ما هوادران واقعی‌مان را دوست داریم و به خاطر آن‌ها داریم ادامه می‌دهیم. در زمینی بازی می‌کنیم که نمی‌توانیم تاکتیک‌مان را در زمین پیاده کنیم. در بازی اراک بازیکنان ما حدود ۵۵۰ پاس به هم داده بودند و دیدید چقدر خوب بازی کردیم. همه باید به تیم کمک کنند. هر کسی هم که بخواهند سنگی جلوی این تیم بگذارد به خدا و شهید سپاسی واگذارش می‌کنیم. ما دیگر از هیچ‌کسی نمی‌خواهیم به ما کمک کند. فقط به خدا توکل می‌کنیم و سعی می‌کنیم در لیگ ماندگار شویم و در نهایت رتبه مناسبی کسب کنیم.

دیدار دو تیم فجرسپاسی و نساجی فردا (چهارشنبه) ساعت ۱۵:۰۰ در ورزشگاه حافظیه برگزار می‌شود.

انتهای پیام  

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۰-۰۹-۲۳ ۱۹:۲۱

داوری؟!!!! چه کسی حق رو به شما داده بساط داوری بچینید از کی این حق به شما عطا شده؟ زندگی مردم مگه بساط مسخره بازی شما هاست؟ برو هر داوری ای می خوای برای خودت بکن هر قضاوتی هم دوست داری برای خودت داشته باش ، ولی حق نداری نظرت رو بگی این دیگه نه داوری است و نه قضاوت میشه غیبت، میشه خاله زنک بازی .... از کسی خوشت نمیاد هر وقت تو خیابون دیدیش راهت رو کج کن ، نگاش نکن یا از یه هر طور تونستی ازش دور باش ولی وقتی کسی هیچ ارتباطی نداره نباید در مورد دیگران در فضای عمومی حرف میزنید این بار حقوقی داره نه فقط بار اخلاقی