• چهارشنبه / ۲۴ آذر ۱۴۰۰ / ۰۰:۴۵
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 1400092418475
  • منبع : نمایندگی سمنان

لزوم کاهش بروکراسی ها برای تحرک بخشی به پروژه های عمرانی

لزوم کاهش بروکراسی ها برای تحرک بخشی به پروژه های عمرانی

ایسنا/سمنان معاون سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری سمنان بر لزوم کاهش بروکراسی ها در روند اجرایی کردن پروژه های حوزه عمرانی به منظور تحرک بخشی به آنها تاکید کرد و گفت: تحرک بخشی به روند اجرایی پروژه های عمرانی در سطح استان، از طریق مصوبات شورای فنی قابل تحقق است.

محمد حمیدی، سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری سمنان در جلسه شورای فنی استان با بیان اینکه شورای فنی، بالاترین مرجع فنی و تخصصی استان است، گفت: ضرورت دارد تا این شورا در راستای گره گشایی از پروژه های عمرانی استان، تصمیمات نافذ داشته باشد.

وی افزود: مصوبات این شورا باید بر اساس ظرفیت های قانونی که برای شورای فنی لحاظ گردیده، در راستای تحرک بخشی پروژه ها و رفع مشکلات باشد که این مهم از چالش های جدی دولت است.
حمیدی تاکید کرد: مدیران دستگاه های اجرایی استان باید به صورت ویژه پای کار بوده و برای پیگیری و رفع مشکلات پروژه های عمرانی خود، موارد را احصاء کرده و طی ارائه پیشنهادات و راهکارها، از ظرفیت شورای فنی استفاده کنند.
وی در ادامه خاطرنشان کرد: نیاز است تا اقدامات و روش های جدید فناوری و علمی توسط دستگاه های اجرایی احصاء و در راستای کاهش هزینه ها و مشکلات مردم، در قالب پیشنهاد به شورا ارائه شود.
معاون استاندار سمنان تصریح کرد: مدیران حوزه فنی استان ضمن کاهش بروکراسی ها در روند اقدامات و امور حوزه عمرانی، از حوزه اختیارات قانونی خود به بهترین نحو ممکن برای پیشرفت در روند اجرایی طرح های عمرانی و فنی، استفاده کنند.
حمیدی ضمن تاکید بر اینکه پیشرفت فیزیکی پروژه های عمرانی استان به صورت مستمر رصد می شود، گفت: این مهم باید در اولویت شورای فنی استان قرار داشته باشد تا شاهد افزایش سرعت روند اجرای احداث و تکمیل طرح های عمرانی باشیم.
وی عنوان کرد: برخی از پروژه های عمرانی امروز متوقف شده و یا نیمه تمام مانده و روند اجرایی پیشرفت به کندی پیش می رود که نیاز است تا شورای فنی جدی تر با حضور مدیران کل، در این خصوص ورود کند.
سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری سمنان گفت: عدم حضور مدیران کل دستگاه ها اجرایی در شورای فنی استان پسندیده نیست و ضرورت دارد تا در راستای حل مشکلات در حوزه پروژه های عمرانی و استفاده به بهترین شکل ممکن از اعتبارات موجود، برای حضور در جلسات اهتمام جدی تری داشته باشند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha