• چهارشنبه / ۲۴ آذر ۱۴۰۰ / ۱۷:۲۸
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 1400092419284
  • خبرنگار : 90047

اعزام تیم فوتبال هفت نفره به اسپانیا در صورت تامین اعتبار

اعزام تیم فوتبال هفت نفره به اسپانیا در صورت تامین اعتبار

سرمربی تیم ملی فوتبال هفت نفره گفت: در صورتی تیم فوتبال هفت نفره شرایط اعزام به جام جهانی اسپانیا را خواهد داشت که اعتبار کافی برای اعزام فراهم شود.

امین الله مانی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره وضعیت تیم فوتبال هفت نفره برای اعزام به مسابقات جام جهانی اسپانیا اظهار کرد: طی آخرین صحبتی که با رییس و دبیر فدراسیون جانبازان و معلولان برای اعزام تیم ملی فوتبال هفت نفره به جام جهانی اسپانیا داشتیم، یکی از شروط اصلی برای اعزام تامین اعتبارات بود. در صورتی که بتوانیم اعتبار کافی برای اعزام تیم فوتبال هفت نفره به اسپانیا را فراهم کنیم، تیم اعزام خواهد شد در غیر این صورت امکان دارد جام جهانی را از دست دهیم.

وی میزان اعتبار برای اعزام تیم فوتبال هفت نفره به جام جهانی اسپانیا را چیزی حدود ۲ میلیارد و پانصد میلیون تومان عنوان کرد و گفت: برای این که جام جهانی را به راحتی از دست ندهیم دنبال جذب اسپانسر خوب هستیم تا شرایط اعزام تیم را به جام جهانی فراهم کنیم. البته فدراسیون به ما اعلام کرد که تا حدودی از نظر اعتباری به ما کمک خواهد کرد، اما زمانی می‌توانیم به اعزام تیم امیدوار باشیم که اعتبار کافی تامین شود.

سرمربی تیم ملی فوتبال هفت نفره یکی دیگر از مشکلات این تیم را نداشتن زمین چمن مصنوعی مناسب برای انجام تمرینات عنوان کرد و افزود: با توجه به این که جام جهانی اسپانیا در زمین چمن مصنوعی برگزار می‌شود، برای آماده‌سازی بهتر تیم دنبال زمین چمن مصنوعی مناسب هستیم که متاسفانه تا این لحظه نتوانستیم زمین چمن مصنوعی خوبی را برای تیم هماهنگ کنیم و مجبوریم هفته آینده تمرینات خود را دوباره در زمین چمن طبیعی شیرودی انجام دهیم تا بینیم شرایط چگونه خواهد بود.

الله مانی همچنین از دعوت تیم اوکراین برای انجام چند دیدار تدارکاتی قبل از شرکت در جام جهانی اسپانیا خبر داد و اظهار کرد: تیم اوکراین قهرمان جهان در فوتبال هفت نفره است و برگزاری چند دیدار تدارکاتی با این تیم قبل از شرکت در جام جهانی اسپانیا شرایط خوبی را از  نظر آمادگی بدنی و فنی برای بازیکنان ایران رقم خواهد زد، البته اوکراین به ما اعلام کرد که قرار است این دیدارهای تدارکاتی را در ترکیه برگزار کند که متاسفانه از نظر اعتباری شرایط اعزام تیم به ترکیه را نداریم.

وی اضافه کرد: برای این که دیدارهای تدارکاتی با اوکراین را از دست ندهیم طی مکاتبات انجام شده به آنها اعلام کردیم که در صورت امکان بازیهای تدارکاتی فروردین در کیش برگزار شود که هنوز پاسخی دریافت نکردیم.

سرمربی تیم ملی فوتبال هفت نفره در پایان گفت: تمام تلاشمان بر این است که با جذب اسپانسر خوب شرایط اعزام تیم فوتبال هفت نفره را به اسپانیا فراهم کنیم و به خاطر مشکلات اعتباری این تورنمنت را از دست ندهیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha