• پنجشنبه / ۲۵ آذر ۱۴۰۰ / ۰۹:۰۰
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1400092519506
  • خبرنگار : 50477

استاندار گلستان:

سران قوا برای نجات خلیج گرگان ورود کنند/ مسائل حقوقی پتروشیمی گلستان را مرتفع کنید

سران قوا برای نجات خلیج گرگان ورود کنند/ مسائل حقوقی پتروشیمی گلستان را مرتفع کنید

ایسنا/گلستان استاندار گلستان با تقدیر از اعلام آمادگی دستگاه قضا برای بهره مندی از ظرفیت جلسه سران قوا برای حل مشکلات اساسی استانها، گفت: سران قوا برای نجات خلیج گرگان ورود جدی کنند.

علی محمد زنگانه صبح امروز در نشست مشترک فعالان قضایی با رئیس قوه قضائیه در دادگستری کل استان گلستان با اشاره به اینکه استان گلستان یک استان ویژه در ظرفیت های بالقوه است، اظهار کرد: برای به فعلیت رساندن این ظرفیت ها در عرصه گردشگری، سلامت، تولید، کشاورزی و ... نیازمند یک جهش و شتاب بخشی هستیم.

وی با اشاره به وضعیت بحرانی خلیج گرگان و خشک شدن تدریجی این خلیج بنا به دلایل مختلف، افزود : موضوع لایروبی کانالها و اجرای برنامه هایی مرتبط با آن که مصوب کارکردهای تخصصی ملی است نیاز به چند هزار میلیارد اعتبار دارد که شرایط کشور اجازه تخصیص ان را نداده است.

استاندار گلستان با تقدیر از اعلام آمادگی رئیس قوه قضائیه در فرودگاه گرگان در گفت و گو با خبرنگاران مبنی بر استفاده از ظرفیت سران قوا برای حل مشکلات استانها، خاطرنشان کرد: ما برای نجات خلیج گرگان خواستار ورود حضرتعالی به منظور بهره مندی از ظرفیت جلسه سران قوا برای حل مشکلات آن هستیم.

زنگانه با تاکید بر اینکه نجات خلیج گرگان‌همچون موضوع دریاچه ارومیه یک‌عزم ملی میخواهد، ادامه داد: امیدواریم با یک عزم جدی در سطح ملی بتوانیم از تبدیل فرجام خلیج گرگان به فرجام دریاچه ارومیه جلوگیری کنیم.

وی با اشاره به اینکه پروژه راه اندازی پتروشیمی گلستان ۱۵ سال است بلاتکلیف باقی مانده است، تصریح کرد: این پروژه که بالغ بر ۹۰ هزار نفر سهامدار جز دارد مشکلات قضایی و حقوقی آن کمتر از مشکلات زیرساختی اش نیست.

استاندار گلستان با تقدیر از حضور مسئولان ارشد کشور در استانها و بازدید مشکلات و پروژه ها از نزدیک، اضافه کرد: امیدواریم با همدلی و همتی مضاعف و جهادی استان گلستان را به جایگاه واقعی اش برسانیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha