• پنجشنبه / ۲۵ آذر ۱۴۰۰ / ۱۴:۰۶
  • دسته‌بندی: جامعه، شهری
  • کد خبر: 1400092519806
  • خبرنگار : 71505

شهردار تهران تاکید کرد

تلاش برای افزایش سرانه محلات پایین شهر

 تلاش برای افزایش سرانه محلات پایین شهر

شهردار تهران گفت: تلاش می کنیم در این دوره از مدیریت شهری سرانه محلات پایین شهر را افزایش دهیم.

به گزارش ایسنا، علیرضا زاکانی در جمع نمازگزاران مسجد ابوذر در منطقه ۱۷ تهران گفت: مشکلات زیادی در کشور از دولت گذشته به جا مانده که دولت رییسی با تلاش شبانه روزی مشغول رفع مشکلات است. دوستان دولت گذشته به طبقات زحمتکش جامعه توجه نداشتند و برخی تصمیمات موجب سخت شدن زندگی این افراد جامعه شد.

وی افزود: زمانی که در مجلس بودم، بارها از وزیر نفت خواستیم که موضوع پلکانی شدن مصرف انرژی را اجرا کند و وقتی که وزیر این کار را انجام داد رییس جمهوری وقت پس از مشاهده افزایش قیمت در قبض گاز منزلش دستور توقف این کار را داد.

زاکانی ادامه داد: اداره کردن کشور یک اصول دارد و نباید حقوق عمومی را به اشخاص ترجیح داد و این دولت تلاش دارد این حجم از مشکلات که بسیاری از مردم در این ویرانه گرفتار هستند را کاهش دهد.

شهردار تهران با اشاره به فاصله مناطق شمالی با جنوبی تهران نیز گفت: تلاش داریم در این دوره از مدیریت شهری سرانه محلات پایین شهر را افزایش دهیم.

زاکانی با بیان اینکه رضایت عمومی و عدالت اجتماعی از اهداف انقلاب اسلامی است، اظهارکرد: اگر در داخل کشور بتوانیم رضایت عمومی را ایجاد کنیم زمینه ساز تقویت کشور در عرصه های بین المللی می شود. نوکری مردم، توسل به اهل بیت و تبعیت از رهبری انقلاب از اهداف انقلاب اسلامی است و با ادامه راه شهیدان امیدوارم با همت دولت و سایر مدیران دلسوز این مشکلات برطرف شود.

شهردار تهران با اشاره به اجرای پیاده راه حضرت فاطمه زهرا (س) در مناطق ۱۷ و ۱۸ نیز گفت: تلاش داریم هویت و معماری ایران و اسلامی را در این طرح تعریف کنیم که در گذشته به این امر مهم توجه جدی نشده بود.جلسات متعددی با معماران مطرح کشور در شهرداری تهران برگزار شد و این اقدام مهم حتما انجام خواهد شد.

زاکانی تاکید کرد: در برخی محلات منطقه ۱۷ به دلیل وضعیت نامناسب معابر از فضاهای سبز محروم هستند که قرار شد شهردار با تملک برخی فضاها سرانه فضای سبز را در محلات فاقد فضای سبز این منطقه ایجاد کند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha