• پنجشنبه / ۲۵ آذر ۱۴۰۰ / ۱۶:۲۸
  • دسته‌بندی: فرهنگ حماسه
  • کد خبر: 1400092519901
  • خبرنگار : 71451

یادمان شهدای گمنام اردبیل تکمیل می‌شود

یادمان شهدای گمنام اردبیل تکمیل می‌شود

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل گفت: احداث محوطه اطراف یادمان شهدا نیز ساماندهی می‌شود و تمام سعی و تلاش ما بر این است تا با در نظر گرفتن شرایط اقلیمی و جغرافیایی یادمان‌های شهدای والامقام را با بهترین مصالح و در کم‌ترین زمان ممکن به اتمام برسانیم.

به گزارش ایسنا،علی واحد با اشاره به اینکه بهره‌برداری از یادمان‌های شهدای گمنام از موارد حائز اهمیتی است،بیان کرد:  بهره‌برداری از یادمان‌های شهدای گمنام استان اردبیل از اهم مواردی است که با جدیت در دستور کار قرار داده‌ایم و در سراسر استان اردبیل برنامه‌ریزی‌های لازم را به عمل آورده‌ایم تا شاهد تحقق اهداف مورد نظر برای ارائه خدمات مطلوب به خانواده‌های شهدا و اقشار مختلف استان اردبیل باشیم.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع‌مقدس استان اردبیل ادامه داد: احداث محوطه اطراف یادمان شهدا نیز ساماندهی می‌شود و تمام سعی و تلاش ما بر این است تا با در نظر گرفتن شرایط اقلیمی و جغرافیایی یادمان‌های شهدا را با بهترین مصالح و در کم‌ترین زمان ممکن به اتمام برسانیم و مشکلات موجود در این زمینه جامه عمل بپوشانیم.

واحد گفت: حمایت‌های همه‌جانبه از خانواده‌های شهدای استان نیز از اهم مواردی است که تمام سعی و تلاش خود را برای تحقق اهداف مورد نظر در این زمینه به کار گرفته‌ایم تا بتوانیم در کم‌ترین زمان ممکن به اهداف خود در این زمینه جامه عمل پوشانده و برای رسیدن به خواسته‌های خود و جلب رضایت خانواده‌های شهدا پیشگام باشیم.

وی یادآور شد: تلاش و برنامه‌ریزی در این زمینه جزو موضوعاتی است که با جدیت پیگیری می‌شود، بنابراین لازم و ضروری است که برای حل مشکلات خانواده‌های شهدا،رزمندگان و نیز جانبازان به صورت شایسته وارد عمل شده و آن طور که شایسته جایگاه شهدای والامقام است عمل کنیم که این موضوع برای ما بسیار اولویت‌دار است.
انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha