• پنجشنبه / ۲۵ آذر ۱۴۰۰ / ۱۹:۲۱
  • دسته‌بندی: جامعه، شهری
  • کد خبر: 1400092519969
  • منبع : شهرداری تهران

رئیس سازمان بازرسی شهرداری تهران :

بازرسی به عنوان چشم و گوش شهرداری تمامی موضوعات شهری را رصد می‌کند

بازرسی به عنوان چشم و گوش شهرداری تمامی موضوعات شهری را رصد می‌کند

رئیس سازمان بازرسی شهرداری تهران در پنجمین پویش قرار خدمت که در منطقه ۱۷ اجرا شد، گفت: بازرسی به عنوان چشم و گوش مجموعه، تمامی موضوعات شهری را رصد می‌کند و اقدامات مناسب را برای اصلاح و رفع ساختارهای معیوب انجام می دهد.

به گزارش ایسنا، داود گودرزی در ابتدای این بازدید ضمن حضور در مقبره شهدای گمنام منطقه ۱۷ به مقام شامخ شهیدان ادای احترام کرد.

گودرزی در ادامه با حضور در دفتر بازرسی منطقه ۱۷ و در نشست با مدیر و کارشناسان بازرسی این منطقه، بر ارائه به موقع و درست گزارش‌ها تاکید و عنوان کرد: افراد باید این حساسیت و دغدغه را داشته باشند که تخلفات ، کم کاری ها، ترک فعل ها و ... را به موقع گزارش دهند تا با اصلاح فرایندها از ادامه رویه های غلط جلوگیری شود.

وی افزود : بازرسی به عنوان چشم و گوش مجموعه باید تمامی موضوعات شهری را به خوبی رصد و ساختارهای معیوب در بخش های مختلف شهرداری را شناسایی کند تا اقدامات مناسب در راستای رفع و یا اصلاح آن‌ها صورت گیرد.

رئیس سازمان بازرسی در بخش دیگری از سخنان خود بحث ارتقاء سامانه های ۱۳۷ و ۱۸۸۸ و رسیدگی به وضعیت کارکنان را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: باید تلاش کنیم تا با اقدامات مناسب، سازمان بازرسی نسبت به گذشته به روزتر، هوشمند تر و فعال تر شود.

وی تاکید کرد: به‌طور قطع تا به امروز اقدامات خوب و موثری در شهرداری تهران انجام شده است اما در این میان، عده ای هم تخلف، ترک فعل و فساد کرده اند که بازرسی حتما با این افراد که مسبب ایجاد برخی شرایط نامناسب در شهر و شهرداری بوده اند، برخورد می کند.

گودرزی با بیان اینکه بازرسی هم خوب می بیند، هم خوب می‌شنود و هم با دقت موضوعات را پیگیری و اصلاح می کند، خاطرنشان کرد: رفتار ما نباید شبیه کارمند معمولی باشد. افرادی که در این مجموعه کار می‌کنند باید روحیه بازرسی داشته و با جنس کار مأنوس باشند و ضمن حساسیت و جدیت، خود را وقف بازرسی کنند.

در ابتدای این نشست مهدی بیگدلی - مدیر بازرسی منطقه ۱۷ - و  مسئولان سامانه های ۱۳۷ و ۱۸۸۸ منطقه نیز به بیان توضیحاتی در خصوص مهمترین موضوعات، دغدغه ها و مشکلات موجود در منطقه پرداختند و وجود بافت فرسوده و تراکم بالا به ویژه در ناحیه ۳ منطقه ۱۷، فرسودگی مخازن زباله، سرقت دریچه و کمبود آسفالت را در صدر موضوعات مطروحه شهروندان منطقه در سامانه ها عنوان کردند.

در ادامه جلسه نیز بازنگری و تسریع در اجرای طرح نوسازی بافت فرسوده منطقه، رسیدگی و تعیین و تکلیف طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی منطقه از جمله تعریض بزرگراه شهید چراغی و پروژه باغ راه حضرت فاطمه الزهرا(س) همچنین افزایش سرانه فرهنگی، مذهبی و ورزشی این منطقه در دستور کار بازرسی قرار گرفت.

بر اساس گزارش روابط عمومی سازمان بازرسی شهرداری تهران، پس از این نشست رئیس سازمان بازرسی از پروژه مشارکتی رضوان دیدن کرد. در این بازدید علل توقف پروژه بررسی و مقرر شد ضمن ارزیابی قرارداد، اسناد و مدارک پروژه، تمهیدات لازم برای تعیین و تکلیف به منظور ادامه عملیات مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha