• جمعه / ۲۶ آذر ۱۴۰۰ / ۰۹:۵۶
  • دسته‌بندی: جهان ورزش
  • کد خبر: 1400092620135
  • خبرنگار : 71460

مانچینی: می‌خواهیم قهرمان لیگ ملت‌ها شویم

مانچینی: می‌خواهیم قهرمان لیگ ملت‌ها شویم

سرمربی تیم ملی ایتالیا ابراز امیدواری کرد این تیم قهرمانی در لیگ ملت‌های اروپا را به دست بیاورد.

به گزارش ایسنا و به نقل از اسکای، مرحله گروهی فصل جدید لیگ ملت‌های اروپا قرعه‌کشی شد و تیم های ایتالیا، آلمان، انگلیس در سخت‌ترین گروه قرار گرفتند. روبرتو مانچینی، سرمربی ایتالیا، مشتاقانه منتظر یک "گروه جذاب" در لیگ ملت‌ها مقابل انگلیس، آلمان و مجارستان است.

مانچینی در واکنش به این قرعه لبخند زد و گفت: این گروه خوبی است و با انگلیس، آلمان و مجارستان، مطمئناً یک گروه سرگرم کننده  و جذاب خواهد بود. رویارویی با حریفان قدرتمند بخشی از بازی‌های لیگ ملت‌ها است. ما قبلاً در فینال یورو با انگلیس بازی کرده بودیم، بنابراین مطمئناً این دو بازی فشرده خواهد بود. در مورد آلمان، دیدار آن‌ها با ایتالیا یک بازی کلاسیک در فوتبال جهان است و این اولین باری است که در لیگ ملت‌ها با آن‌ها بازی می‌کنم، بنابراین از این بابت بسیار خوشحالم.

اگر ایتالیا جواز حضور در جام جهانی ۲۰۲۲ را کسب کند، بازی‌های لیگ ملت‌ها حکم بازی‌های دوستانه را برای آمادگی برای حضور در جام جهانی خواهد داشت.

مانچو در ادامه گفت: ما سعی خواهیم کرد که لیگ ملت‌ها را ببریم، البته هدف مهمی داریم و آن هم صعود به جام جهانی است و باید امسال بازی‌های مهمی که داریم را با برد به پایان برسانیم.

لیست بازی‌ها هنوز مشخص نشده است، اما بازی‌ها در ژوئن و سپتامبر ۲۰۲۲ برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا، قرعه‌کشی پلی آف جام جهانی در قاره اروپا نیز برگزار شد و تیم‌ها حریفان خود را شناختند. تیم ملی فوتبال ایتالیا در سخت‌ترین گروه ممکن باید با پرتغال، ترکیه و مقدونیه رقابت کند که از این چهار تیم تنها یک تیم راهی جام جهانی می‌شود.

روبرتو مانچینی در واکنش به این مساله گفت: گروه بسیار سختی داریم و شرایط برای صعود بسیار دشوار است. مقدونیه تیمی بسیار قوی است. در صورتی که این تیم را شکست دهیم باید با برنده پرتغال و ترکیه بازی کنیم که بازی سخت‌تری است. سرمربی تیم ملی فوتبال ایتالیا ادامه داد: تیم‌های بسیار قدرتمندی در این گروه قرار دارند و این کار را برای صعود دشوار می‌کند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha