• جمعه / ۲۶ آذر ۱۴۰۰ / ۱۳:۵۸
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1400092620282
  • خبرنگار : 50477

امام جمعه موقت گرگان:

بزرگان اهل سنت اهانت به مقدسات شیعه را حرام می دانند/ هر سخنی خلاف وحدت کلام دشمن است

بزرگان اهل سنت اهانت به مقدسات شیعه را حرام می دانند/ هر سخنی خلاف وحدت کلام دشمن است

ایسنا/گلستان امام جمعه موقت گرگان با اشاره به اینکه دشمنان نظام و انقلاب امروز در اندیشه اختلاف افکنی میان صفوف منسجم امت اسلامی هستند، گفت: اهانت یک عالم اهل سنت به مقدسات اسلامی بر خلاف نظر بزرگان اهل سنت بود.

حجت الاسلام قربانعلی بی قرار ظهر امروز در خطبه های سیاسی و عبادی نماز جمعه گرگان با دعوت خود و همگان به رعایت تقوای الهی و پرهیزگاری، اظهار کرد: حضرت زهرای مرضیه (س) الگوی تمام نمای تقوای فردی و اجتماعی است و بی شک این شخصیت الگو به ویژه برای بانوان فارغ از دین و مذهب می تواند چراغ پرفروغ هدایت و راهبری باشد.

وی با بیان اینکه شهید مطهری به عنوان یک متفکر زمان شناس همواره جامعه اسلامی را به مراقبت از درون توصیه کرده است، افزود: دشمنان بیش از ما به این نگاه تیزبینانه و راهگشای شهید مطهری توجه کرده و امروز امید خود را به اختلاف افکنی در درون جامعه اسلامی متمرکز و متوجه کرده است.

امام جمعه موقت گرگان با تاکید بر اینکه راه اندازی صدها شبکه ماهواره ای فارسی زبان توسط دشمن همین توطئه برای ضربه زدن از درون جامعه است، خاطرنشان کرد: اهانتی که از زبان یک عالم سنی در هفته گذشته نابخردانه بر زبان جاری شد و قلوب همه مسلمانان شیعه و سنی را به درد آورد نشان می دهد که او فریب خورده و برخلاف نظر بزرگان اهل سنت نظر داده است.

برقرار اینگونه جسارت ها و اختلاف افکنی ها را دسیسه دشمنان و ایادی استکبار دانست و گفت: این موضوع در شیعه و سنی هم فرق ندارد و هر کس بخواهد حرف و سخنی بر خلاف وحدت جامعه مسلمین بزند باید بداند که حلقوم او بلندگوی اهداف دشمنان نظام و انقلاب اسلامی و مهم تر از همه بدخواهان امت اسلامی شده است.

وی با بیان اینکه دشمن با تحریم و فشار اقتصادی تلاش کرد تا مردم ما را در برابر تفکر ضد دینی خود تسلیم کند، ادامه داد: هر چند مردم ما در برابر این توطئه ها سربلند بیرون آمدند اما قطعا بخش عمده ای از مشکلات اقتصادی کشور حاصل سو مدیریت است و نمی توان همه مسائل را به دشمنان مرتبط دانست.

امام جمعه موقت گرگان با تاکید بر اینکه مردم باید مراقب شایعه پراکنی و ایجاد شک و شبهه در جامعه باشند، تصریح کرد: گرفتن روح امید از مردم نقشه جدید دشمن است تا با القای ناامیدی در جامعه فضا را برای اجرای نقشه های شوم خود فراهم کرده و مردم را از افق های روشن انقلاب اسلامی دور کند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha