• شنبه / ۲۷ آذر ۱۴۰۰ / ۰۹:۱۵
  • دسته‌بندی: اردبیل
  • کد خبر: 1400092720553
  • منبع : نمایندگی اردبیل

مدیرکل ورزش و جوانان اردبیل:

خانه بوکس به زودی راه‌اندازی می‌شود

خانه بوکس به زودی راه‌اندازی می‌شود

ایسنا/اردبیل مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: خانه تخصصی رشته بوکس به زودی در استان اردبیل راه‌اندازی می‌شود.

سجاد انوشیروانی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این رشته ورزشی در سال‌های اخیر هم در المپیک و هم رویدادهای جهانی و بین‌المللی خوش درخشیده و کسب مدال‌های رنگارنگ در این رشته نشان از توان بالای ایران و ورزشکاران آن در رویارویی با رقبا دارد.


وی حضور فرهاد مرادی به عنوان ملی‌پوش جمهوری اسلامی ایران را از استان اردبیل افتخاری بزرگ برشمرد و تصریح کرد: استعدادهای نابی در این رشته در استان اردبیل داریم که امیدواریم با حمایت فدراسیون و برنامه‌ریزی هیئت بوکس استان بتوان در این زمینه استعدادیابی و پرورش ورزشکاران در رده‌های مختلف سنی را انجام داد.


مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل ضرورت سرمایه‌گذاری بیشتر فدراسیون را در این زمینه یادآور شد و گفت: ما نسبت به تجهیز و راه‌اندازی سالن‌های متعدد این رشته ورزشی همتی راستین داریم و علاوه بر سالن بوکس موجود، در تلاش هستیم تا سالن جدیدی را نیز تجهیز و راه‌اندازی کنیم.


انوشیروانی به احداث خانه بوکس در استان اشاره کرد و افزود: تعامل خوبی را با هیئت بوکس در گذشته داشتیم و قطعا این تعامل و ارتباط در دوره جدید فعالیت هیئت ادامه خواهد داشت.


وی با اظهار تأسف از حواشی به وجود آمده در برگزاری مجمع انتخاباتی هیئت بوکس خاطر نشان کرد: تمام مراحل برگزاری این انتخابات به شکل قانونی به پیش رفته و هیچ‌گونه خلأیی را در این مسیر نمی‌بینیم.


انوشیروانی در بخش دیگری از سخنان خود اضافه کرد: اداره کل ورزش و جوانان بدون دخالت در انتخابات هیئت‌های مختلف سعی دارد تا قانون را به شکل صحیح مورد توجه قرار داده و جلوی برخی از بی‌نظمی‌ها و بی‌انضباطی‌ها را بگیرد.


مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل از رئیس جدید هیئت بوکس استان خواست تا با برگزاری نشست هم‌اندیشی با مربیان و ورزشکاران توانمند در این رشته زمینه شناسایی استعدادها و چهره‌های برتر این رشته را فراهم کرده و به اردوی تیم‌های ملی دعوت کنند.


انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha