• شنبه / ۲۷ آذر ۱۴۰۰ / ۱۰:۴۸
  • دسته‌بندی: ایلام
  • کد خبر: 1400092720686
  • خبرنگار : 50126

آخرین وضعیت مصوبات ورزشی در سفر رئیس جمهور به ایلام

تکمیل ۴ سالن ورزشی به زودی آغاز خواهد شد/ تکمیل ۴ زمین فوتبال، در انتظار اعتبارات ارزش افزوده

تکمیل ۴ سالن ورزشی به زودی آغاز خواهد شد/ تکمیل ۴ زمین فوتبال، در انتظار اعتبارات ارزش افزوده

ایسنا/ایلام مدیر کل ورزش و جوانان استان ایلام آخرین وضعیت مصوبات ورزشی سفر رئیس جمهور به ایلام را تشریح کرد.

«مظفر علی‌شائی» در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: در مصوبات سفر رئیس جمهور ۲۰  میلیارد تومان جهت تکمیل ۸ باب سالن ورزشی داشتیم که محل تامین اعتبار این سالن‌ها سازمان برنامه و بودجه، اعتبارات ملی و استانی است.

وی گفت: با توجه به پیگیری و ارزیابی که از اماکن داشتیم برای  ۴ سالن که پیشرفت بیشتری داشتند از سهم وزارت ورزش ۴ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان جذب شد ودر قالب اوراق به پیمانکاران هم داده شده و عملیات اجرایی را شروع خواهند کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام درباره استخر موسیان هم اظهار کرد: برای این پروژه قرار بر این شد که از محل مسئولیت‌های اجتماعی نفت ۴ میلیارد تومان به این پروژه اختصاص یابد و سهم ورزش و جوانان هم ۴ میلیارد بوده که  ۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون آن جذب شده و مابقی هم در بودجه  ۱۴۰۱ تخصیص خواهد یافت.

در خصوص زمین‌های فوتبال زمینی که پیشرفت فیزیکی بیشتری داشت و سهم وزارت ورزش و جوانان که ۱ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان بود جذب شد و ۴ زمین دیگر که اعتبارات آنها باید از محل اعتبارات استانی تامین شود که سهم بیشتر اعتبارات ما که ارزش افزوده است هنوز تخصیص نیافته و در انتظار این تخصیص هستیم تا این پروژه زمین فوتبال را به بهره‌برداری برسانیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام تصریح کرد: ۷ باب زمین چمن مصنوعی داشتیم که ۴ مورد آن به صورت سهم ۵۰ درصد از طرف وزارتخانه ایجاد می‌شود وحدود ۱۱میلیارد تومان از وزارت خانه جذب کردیم.

علی‌شائی  گفت: در هلیلان در دو سال گذشته یک زمین چمن بزرگ با همکاری وزارت نفت و بنیاد مستضعفان افتتاح کردیم و دو زمین مصنوعی کوچک در دو روستا در حال احداث است که یکی ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و در دیگر زمین ابتدا مشکلاتی داشتیم اما هم‌اکنون در حال انجام است.

وی ابراز امیدواری کرد سرانه ورزشی استان که هم‌اکنون ۹۳ سانتیمتر است ،  تا پایان سال به ۹۶ سانتیمتر مربع برسد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha