• یکشنبه / ۲۸ آذر ۱۴۰۰ / ۱۲:۰۲
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1400092821750
  • خبرنگار : 30054

بهترین گوشی‌های سامسونگ در سال ۲۰۲۱ را بشناسید

بهترین گوشی‌های سامسونگ در سال ۲۰۲۱ را بشناسید

شرکت کره‌ای سامسونگ یکی از غول‌های صنعت موبایل است و در دهه‌های اخیر توانسته بر بازار اندروید کاملاً مسلط شود. گوشی‌های این شرکت از تنوع بسیار بالایی برخوردار هستند و تقریباً در تمامی بازه‌های قیمت می‌توانید یک یا چند مدل از سامسونگ نیز پیدا کنید.

به گزارش ایسنا بنابر اعلام دیجی رو، با این حال، هنوز هم پرچمدارهای سری گلکسی اس، سری گلسی نوت (که البته ظاهراً دیگر تولید نخواهد شد) و اخیراً نیز گوشی‌های تاشو سامسونگ گل سرسبد این تولیدکننده هستند و اغلب نگاه‌ها را به خود جلب می‌کنند. در ادامه با ما همراه باشید تا در این مطلب نگاهی به بهترین گوشی های سامسونگ  در سال ۲۰۲۱ داشته و با ویژگی‌های آن‌ها بیشتر آشنا شویم.

بهترین گوشی های سامسونگ در سال ۲۰۲۱


گلکسی نوت ۲۰ اولترا

بهترین گوشی‌های سامسونگ در سال ۲۰۲۱ را بشناسید

با اینکه امسال خبری از سری گلکسی نوت نبود و گفته می‌شود این سری دیگر تولید نخواهد شد، اما هنوز هم گوشی‌های دو سال پیش از محبوبیت بالایی برخوردارند و هواداران این سری بی‌صبرانه منتظرند تا سامسونگ جایگزین مناسبی ارائه کند. گلکسی نوت ۲۰ اولترا قدرتمندترین و پیشرفته‌ترین محصولی است که تاکنون در سری نوت عرضه شده و حتی در سال ۲۰۲۱ هم حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. این گوشی قدرت پردازشی خود را از اسنپدراگون ۸۶۵ می‌گیرد که در زمان خود پرچمدار محصولات کوالکام بود. حداکثر ۱۲ گیگابایت حافظه رم نیز برای نوت ۲۰ اولترا در نظر گرفته شده که آن را تبدیل به یک هیولای واقعی می‌کند. میزان فضایی هم که می‌توانید برای ذخیره اطلاعات در اختیار داشته باشید از بین سه گزینه ۱۲۸، ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایت قابل انتخاب است. از دیگر ویژگی‌های بارز گلکسی نوت ۲۰ اولترا می‌توان به دوربین سه‌گانه با سنسور اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی و البته قلم دیجیتالی فوق پیشرفته آن موسوم به اس پن اشاره کرد که تجربه متفاوتی از کاربری گوشی هوشمند را ارائه می‌دهد.

گلکسی اس ۲۱ اولترا

بهترین گوشی‌های سامسونگ در سال ۲۰۲۱ را بشناسید

دیگر چیزی تا معرفی گوشی‌های سری گلکسی اس ۲۲ نمانده اما تا آن زمان این گلکسی اس ۲۱ اولترا است که لقب بهترین گوشی سامسونگ را با خود یدک خواهد کشید. یکی از مهمترین تغییراتی که در گلکسی اس ۲۱ اولترا نسبت به نسل قبلی آن ایجاد شده، ظاهر متفاوت آن است. دوربین پشتی این بار طراحی متفاوتی داشته و از دو لبه بالا و چپ کاملاً به چارچوب گوشی چسبیده و یکپارچه با بدنه اصلی طراحی شده است. تراشه قدرتمند اسنپدراگون ۸۸۸ وظیفه پردازش اطلاعات را در این گوشی بر عهده داشته و علاوه بر آن، ۱۲ تا ۱۶ گیگابایت حافظه رم نیز برای اجرای هر چه بهتر برنامه‌ها و بازی‌ها در نظر گرفته شده است. فضای ذخیره سازی نیز از ۱۲۸ تا ۵۱۲ گیگابایت قابل انتخاب است و مسلماً برای بسیاری از کاربران کافی خواهد بود. البته از آنجا که خبری از شیار کارت حافظه نیست، باید در هنگام خرید به نیازهای خود دقت کافی داشته و مدل مناسب را انتخاب کنید. در ضمن، این گوشی برای اولین بار در سری اس، از قلم اس پن پشتیبانی می‌کند.

گلکسی زد فولد ۳

بهترین گوشی‌های سامسونگ در سال ۲۰۲۱ را بشناسید

گوشی‌های تاشو کم کم در حال رسیدن به تکامل و بلوغ هستند و گلکسی زد فولد ۳ را می‌توان کامل‌ترین گوشی تاشو سامسونگ نامید. هر دو صفحه نمایش داخلی و خارجی این گوشی دارای نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتز هستند و از همه مهم‌تر، نسبت به نسل‌های گذشته بسیار بهبود یافته‌تر و بادوام‌تر شده است. سامسونگ در نسل جدید گوشی‌های تاشو خود موفق شده توسعه‌دهندگان بیشتری را با خود همراه کرده و آن‌ها را قانع کند برنامه‌هایشان را با گلکسی زد فولد ۳ سازگار کنند. همچنین، پشتیبانی از قلم اس پن نیز به این گوشی اضافه شده تا هم جای خالی سری نوت کمتر احساس شود و هم کاربران بتوانند بهترین استفاده را از صفحه نمایش بزرگ آن داشته باشند. در مجموع، اگر وضعیت مالی خوبی دارید و می‌خواهید محصولی متعلق به آینده را امتحان کنید، پیشنهاد می‌کنیم به سراغ گلکسی زد فولد ۳ بروید.

در این مقاله سعی کردیم شما را با سه مورد از بهترین گوشی های سامسونگ در سال ۲۰۲۱ آشنا کنیم. اما اگر خواهان لیست کامل‌تری هستید، می‌توانید سری به وب سایت دیجی رو زده و مقاله معرفی بهترین گوشی های سامسونگ در سال ۲۰۲۱ را که به تازگی منتشر شده، مطالعه کنید.

انتهای رپرتاژ آگهی 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha