• یکشنبه / ۲۸ آذر ۱۴۰۰ / ۱۲:۵۲
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1400092821823
  • خبرنگار : 50176

برگزاری رویداد استانی پویانمایی و تصویرسازی دیجیتال «عقیق سلیمان» در لرستان

برگزاری رویداد استانی پویانمایی و تصویرسازی دیجیتال «عقیق سلیمان» در لرستان

ایسنا/لرستان مسئول واحد تصویری حوزه هنری لرستان، گفت: به مناسبت سالگرد سردار شهید قاسم سلیمانی، رویداد استانی پویانمایی و تصویرسازی دیجیتال «عقیق سلیمان» در لرستان برگزار می‌شود.

 سعید شاهوردی، اظهار کرد: سازمان هنرهای تصویری حوزه هنری لرستان با همکاری سازمان فضای مجازی بسیج استان و سازمان فرهنگی اجتماعی، ورزشی شهرداری خرم‌آباد رویداد پویانمایی و تصویرسازی دیجیتال را با عنوان «عقیق سلیمان» برگزار می‌کند.

وی ابعاد شخصیتی و زندگی‌نامه شهید سلیمانی، شهید سلیمانی الگوی کودکان و نوجوانان ایران، سردار شجاع ایران اسلامی، عشق و علاقه مردم به شهید سلیمانی را از موضوعات این رویداد بیان کرد.

شاهوردی با بیان اینکه پویانمایی سه‌بعدی و دو بعدی، موشن‌گرافیک، موشن‌کمیک، نقاشی و تصویرسازی دیجیتال از بخش‌های در نظر گرفته شده این رویداد هنری است، اضافه کرد: علاقمندان می‌توانند آثار خود را تا ۹ دی‌ماه امسال به دبیرخانه این برنامه ارسال کنند.

مسئول واحد تصویری حوزه هنری لرستان ادامه داد: به نفرات اول هر بخش لوح تقدیر و مبلغ سه میلیون تومان جایزه نقدی پرداخت می‌شود، همچنین در هر بخش از یک اثر تقدیر به‌عمل آمده و مبلغ پانصد هزار تومان به آن اثر اهدا خواهد شد و از اثار بعدی نفرات برتر حمایت مالی صورت می‌پذیرد.

وی در رابطه با شـرایط شرکت در این رویداد، گفت: شرکت در رویداد برای تمام گروه‌های سنی آزاد است، مدت زمان اثر بیشتر از دو دقیقه نمی‌تواند باشد، هر فرد یا گروه مجاز به شرکت دادن سه اثر است، به آثار مشترک کارگردانی فقط یک جایزه پرداخت می‌شود، دبیرخانه رویداد مجاز است از آثار راه‌یافته به بخش مسابقه در جهت تبلیغ و نشر بهره‌برداری کند.

لازم به ذکر است، یک روز قبل از برگزاری مراسم اختتامیه گروه‌ها و افراد شرکت‌کننده باید در محل حوزه هنری لرستان حاضر شده و مرحله پایانی تولید، رندر نهایی و خروجی اثر را در مکان حوزه هنری لرستان به انجام رسانده و اثر را تحویل دبیرخانه رویداد دهند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha