• یکشنبه / ۲۸ آذر ۱۴۰۰ / ۱۶:۱۷
  • دسته‌بندی: فرهنگ حماسه
  • کد خبر: 1400092822090
  • منبع : بنیاد شهید

نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران:

اقدامات جهادی برای خدمت به خانواده معظم شهدا و ایثارگران ضروری است

اقدامات جهادی برای خدمت به خانواده معظم شهدا و ایثارگران ضروری است

نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران بر انجام مجاهدت در مسیر خدمات رسانی به خانواده معظم شهدا و ایثارگران تأکید کرد.

به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام والمسلمین یوسفعلی شکری در همایش فصلی معاونین فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان‌ها با اشاره به وظایف حوزه نمایندگی ولی فقیه در بنیاد، گفت: ۱۱ وظیفه برای نمایندگی ولی فقیه در بنیاد تعریف شده است که در راستای اساسنامه و اسناد بالادستی بنیاد شهید و امور ایثارگران است.
وی با بیان اینکه خدمات رسانی به ایثارگران در روزهای ابتدایی دفاع مقدس با یک عزم جهادی آغاز شد، افزود: جهادی فکر کردن و جهادی حرکت کردن و اعتقادی که در گذشته وجود داشت و امروز قوی‌تر از قبل وجود دارد کار را پیش برد ولی باید توجه داشت جهادی کار کردن مکمل ایمان و راهگشا است. جهاد اگر از جریانی حذف شود بیماری‌هایی مانند نسیان و فراموشی، راحت‌طلبی، غفلت، انحراف از مسیر، تحریف، کار را به تأخیر انداختن و بزک کردن اقدامات کوچک گریبانگیر آن خواهد شد.
نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران افزود: عنصر جهاد سازنده روح انسان است و بزرگترین کار خیر خدمت به بهترین قشر یعنی خانواده معظم شهدا و ایثارگران است که باید این مفهوم را بیان کنیم و در این راه جهاد کنیم و برای این اعتقاد از هیچ تلاش و اقدامی فروگذار نکنیم.
حجت الاسلام شکری با بیان اینکه هر اقدامی که در راستای خدمات به شهدا و ایثارگران انجام می‌شود در جهت رشد و انسان‌سازی است، ادامه داد: این اقدامات سازنده روح بلند انسان است که به واسطه ایمان، عمل صالح و مجاهدت در انجام این عمل صالح حاصل می‌شود و باید قدر این فرصت را دانست.
وی در پایان با اشاره به وظایف تعریف شده برای نمایندگی ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران خاطرنشان کرد: وظیفه همه ما مجاهدت در خدمت به ایثارگران و تحقق اهداف تعریف شده بنیاد شهید و امور ایثارگران است و همه برنامه‌های فرهنگی بنیاد باید به تهذیب و ارتقای معرفت دینی جامعه هدف منجر شود و این موضوعات باید در همه استان‌ها پیگیری شود.
انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha