• یکشنبه / ۲۸ آذر ۱۴۰۰ / ۱۷:۳۲
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 1400092822153
  • خبرنگار : 71649

پیروز قربانی: اگر داور نبود تا سه روز دیگر هم گل نمی‌خوردیم

پیروز قربانی: اگر داور نبود تا سه روز دیگر هم گل نمی‌خوردیم

سرمربی رایکا بابل گفت: فوتبال ورزشی با مختصات خودش است اما متاسفانه ما قابلیت بازی پینگ پنگ را نداشتیم که هر برخوردی توسط داور پنالتی اعلام شود و زحمات بازیکنان جوان ما این‌گونه هدر رود.

به گزارش ایسنا، پیروز قربانی یک‌شنبه شب پس از شکست سه بر صفر تیمش مقابل ذوب‌آهن و حذف از جام حذفی اظهار کرد: این نتیجه دلخواه ما نبود و این دلیل داشت. به نظرم در هفته گذشته باید در ساحل تمرین می‌کردیم چون اجازه بازی در چنین زمینی را در این دیدار دادند. برای من سوال است که چرا زمین هفت تیر بابل را تایید نمی‌کنند چون این زمین به هیچ عنوان آمادگی بازی را نداشت و تیم من را خسته کرد.

او ادامه داد: از دقیقه ۶۰ به بعد مجبور شدم تعویض کنم. دلیل دیگر این است که تیم من تجربه بازی کردن در زمینی که داورش داور پینگ پنگ بود را نداشت. پنالتی‌هایی گرفته شد که که به نظر من مسخره بود و نمی‌خواهم ذهنم را به جاهای دیگر ببرم. در کل بازیکنانم تا دقیقه ۶۰ خیلی خوب کار کردند اما زور بچه‌های ما به برخی مسائل نمی‌رسد. فوتبال ورزشی با مختصات خودش است اما ما متاسفانه قابلیت بازی پینگ پنگ را نداشتیم که هر برخوردی توسط داور پنالتی اعلام شود و زحمات بازیکنان جوان ما این گونه هدر رود.

سرمربی رایکا بابل در پاسخ به سوالی درباره عملکرد خوب دروازه‌بانش گفت: به نظر من دروازه‌بان ذوب‌آهن هم چندین توپ خوب را مهار کرد. ذوب‌آهن سال‌هاست در لیگ برتر است اما رایکا سومین فصل حضورش در لیگ یک را تجربه می‌کند و بازیکنانی جوان دارد. ما یک تیم شخصی هستیم و در خرج روزانه هم مشکل داریم. منکر بازی خوب ذوب‌آهن نیستم اما اگر این داور نبود، ما تا سه روز دیگر هم گل نمی‌خوردیم. با احترام به تیم خوب ذوب‌آهن داور بازی را درآورد. اگر می‌خواهید زحمات بازیکنانم را زیر سوال ببرید این اجازه را به شما نمی‌دهم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۰-۰۹-۲۸ ۱۸:۳۸

خوب خدرا شکر مقصر معلوم شد