• یکشنبه / ۲۸ آذر ۱۴۰۰ / ۱۹:۳۸
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 1400092822222
  • خبرنگار : 71518

سرمربی ویستا توربین: بازی با پرسپولیس سکوی پرتاب بازیکنان ما می‌شود

سرمربی ویستا توربین: بازی با پرسپولیس سکوی پرتاب بازیکنان ما می‌شود

سرمربی تیم دسته یکی ویستا توربین می‌گوید بازی تیمش با پرسپولیس در جام حذفی برای باشگاه و بازیکنانش مهم است.

به گزارش ایسنا، میلاد بلادی، سرمربی تیم ویستا توربین تهران یک‌شنبه پیش از دیدار تیمش با پرسپولیس در جام حذفی در نشست خبری حاضر شد و اظهار کرد: بازی فردا با پرسپولیس برای باشگاه و بازیکنان ما مهم است. پرسپولیس تیم عنوان‌داری است و همیشه در جام حذفی حرف‌های زیادی برای گفتن داشته است. فردا شاید به بازیکنانی بازی بدهیم که در لیگ یک بازی نکرده‌اند و بتوانند خودی نشان دهند و آینده خود را به بسازند. تیم ما جو مثبت و خوبی در روزهای گذشته داشت. بحث انگیزشی و روحی و روانی ما خیلی مهم بود. امیدوارم خروجی بازی طوری باشد که مردم از دیدن این بازی لذت ببرند.

او درباره هدف تیمش در این دیدار گفت: باشگاه ما از سال ۹۷ تاسیس شده است. در این چهار سال از لیگ سه به لیگ یک صعود کردیم. ما یک مجموعه و شرکت دانش بنیان هستیم که از مدیریت و هیات مدیره توانمندی برخوردار هستیم. بازیکنان لیگ دسته سه خودمان را داریم. الان هم در لیگ دسته یک حضور داریم. احساس می‌کنم فوتبال ایران متکی به اعتماد به نفس است. در این دو سه سال که همراه تیم بودیم توانستیم به بازیکنان یاد بدهیم که فرقی بین بازیکنان در هیچ لیگی نیست و رنگ لباس جایگاه تیم‌ها را مشخص می‌کند. امیدوارم انگیزه لازم را به بازیکنان بدهیم که عملکرد خوبی جلوی پرسپولیس داشته باشند و مقابل این تیم شگفتی خلق کنیم. امیدوارم همان‌طور که فعل خواستن را صرف کردیم، فردا هم بازی قابل قبولی را به نمایش بگذاریم.

سرمربی ویستا توربین درباره کم تجربگی تیمش مقابل پرسپولیس اظهار کرد: زمانی که قرعه به نام تیم پرسپولیس افتاد، بازیکنان ما خیلی استقبال کردند. مطمئنم بازیکنان جوان ما فردا دیده می‌شوند و ورزشگاه آزادی سکوی پرتاب خیلی از بازیکنان ما می‌شود. امیدوارم فوتبال ایران روز به روز بهتر و بهتر شود. ما استعدادهای زیادی در فوتبال ایران داریم که دیده نمی‌شوند. این شانس برایمان به وجود آمده است که فردا در این بازی خودمان را نشان دهیم.

بلادی درباره بازی  با تیم‌های بزرگ گفت: وقتی که در سال ۹۷ باشگاه ویستا توربین تاسیس شد، تقریبا اولین سرمربی خودم بودم. از آن زمان تا به حال، ما با تیم‌های بزرگ بازی کردیم. در مقطعی که آقای فرشاد پیوس سرمربی بود، با تیم‌های بزرگ بازی کردیم. برای اولین‌بار نیست که با تیم‌های بزرگ بازی می‌کنیم. البته بازی‌های بزرگ ما رسمی نبوده است. من مطمئنم که بازی فردا قشنگ از آب در می‌آید. بیش‌تر تیم ما از نظر قیمتی خیلی بالا نیستند و مخارج زیادی نداشتیم اما امیدوارم که فردا بازیکنان ما خواسته‌های خود را در زمین اجرا کنند و نشان دهند که اعتماد به نفس، اهمیت بالایی برای موفقیت هر تیمی دارد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha