• دوشنبه / ۲۹ آذر ۱۴۰۰ / ۱۳:۱۵
  • دسته‌بندی: توپ و تور
  • کد خبر: 1400092922746
  • خبرنگار : 71576

پیشنهاد ملی‌پوش بسکتبال برای بالا بردن کیفیت لیگ

پیشنهاد ملی‌پوش بسکتبال برای بالا بردن کیفیت لیگ

ملی‌پوش تیم بسکتبال شیمیدر قم گفت: از نظر من اگر لیگ برتر با ۱۰ - ۱۱ تیم برگزار می‌شد کیفیت بازی‌ها بالاتر می‌رفت، چرا که لیگ ایران فعلا ظرفیت ۱۶ تیمی بودن را ندارد.

حامد حسین‌زاده در گفت‌وگو با ایسنا، درباره پیروزی تیم شیمیدر قم مقابل مس رفسنجان در هفته دهم لیگ برتر توضیح داد: رفسنجان یکی از تیم‌های بسیار خوب این فصل لیگ ما است که بازیکنان ایرانی و خارجی بسیار خوبی دارد. ما در هفته گذشته روی اشتباهات بازی‌های قبل خود کار کرده و نقاط ضعف را برطرف کردیم تا برابر مس رفسنجان نتیجه مد نظر را کسب کنیم که این اتفاق رخ داد.  در دفاع و حمله خوب بودیم.

او درباره اعتراض کادرفنی تیم مس رفسنجان نسبت به داوری بازی نیز گفت: در داوری کسی به عمد سوت نمی‌زند و داوران هم انسان هستند. شاید در ضربان و سرعت بالا یکی دو سوت اشتباه بزنند، اما در مجموع داوری خوب بود و نمی‌توان خیلی معترض بود.

گارد ملی‌پوش تیم بسکتبال شیمیدر قم، درباره شرایط لیگ برتر نیز توضیح داد: بخاطر شرایط کرونایی موجود در کشور نمی‌شد جور دیگری بازی‌ها را برگزار کنند، اما من معتقدم اگر تعداد تیم‌های لیگ کمتر می‌شد بهتر بود. از نظر من ظرفیت لیگ ما ۱۶ تیم نیست و اگر تعداد تیم‌ها ۱۰ - ۱۱ تیم باشد کیفیت بالاتری را در مسابقات شاهد خواهیم بود.

او درباره دلیل عدم حضورش در بازی‌های پنجره نخست انتخابی جام‌ جهانی نیز اظهار کرد: من یکسری مشکلات شخصی داشتم و فکر میکنم در آن زمان از نطر روحی و ذهنی آماده حضور در تیم ملی نبودم. سعی کردم با انصراف دادن جای خود را به یک بازیکن جوان‌تر بدهم تا برای آینده بسکتبال ایران هم مفید باشد.

حسین‌زاده در پاسخ به این سوال که‌ آیا از الان می‌توان قهرمان لیگ را پیش بینی کرد؟ توضیح داد: فعلا برای این کار زود است، اما چند تیم مدعی هستند و ما هم سعی داریم به قهرمانی برسیم، اما سه چهار تیم هستند که می‌توانند قهرمان شوند که فعلا باید برای مشخص شدن آن صبر کرد.

او در پاسخ به این سوال که آیا شیمیدر امسال می‌تواند به عنوان قهرمانی دست پیدا کرده و طلسم شکنی کند؟ اظهار کرد: امسال تمام تلاشمان این است که به این مهم دست پیدا کنیم. با آمدن آقای شاهین‌طبع که برای همه شناخته شده‌اند نیز این موضوع کاملا قابل لمس است. همه تلاش باشگاه و مدیریت این است که با بهترین امکانات و بدون هیچ مشکلی تیم به کار خود بپردازد که واقعا هم همینطور است. امسال تلاش می‌کنیم بهترین نتیجه را به دست بیاوریم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha