• دوشنبه / ۲۹ آذر ۱۴۰۰ / ۱۳:۴۵
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 1400092922797
  • خبرنگار : 90047

مددی: اعتبار خاصی برای بازسازی استخر آزادی اختصاص پیدا نکرده است

مددی: اعتبار خاصی برای بازسازی استخر آزادی اختصاص پیدا نکرده است

مدیر ورزشگاه آزادی گفت: چکه کردن سقف استخر سرپوشیده ورزشگاه آزادی معضلی جدی و مربوط به پیش از یک دهه گذشته است.

احمد مددی در گفت و گو با ایسنا در رابطه با گزارشی در مورد وضعیت سقف استخر قهرمانی ورزشگاه آزادی، اظهار کرد: سقف استخر قهرمانی مجموعه ورزشی آزادی سالهاست که از معضل چکه و ریزش آب از سقف رنج می برد و این موضوع مربوط به امسال و سال قبل نیست، بلکه معضلی جدی و مربوط به بیش از یک دهه گذشته است. 

وی گفت: مجموعه ورزشی آزادی و شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور هر سال اعتبار لازم را جهت ترمیم یا تعویض سقف در اعتبارات خود پیش بینی کرده است، اما متاسفانه به دلیل عدم تخصیص اعتبار لازم، این امر محقق نشده است. بر  همین اساس، به دلیل وضعیت نامناسب اعتبارات طرح های عمرانی کل کشور، تامین اعتبار تاکنون محقق نگردیده است. البته طی سنوات گذشته و در چندین مرحله مرمت های مقطعی و موقت انجام شده، اما این موضوع قطعا کارگشا نخواهد بود و سقف استخر مجموعه نیاز به بازسازی اساسی دارد.

وی پیرامون این پرسش که آیا بودجه ای برای بازسازی سقف استخر ورزشگاه آزادی پیش بینی شده است یا خیر، افزود:  بودجه مورد نیاز جهت ترمیم سقف از سوی شرکت توسعه پیش بینی شده و انجام تشریفات مناقصه منوط به تخصیص اعتبار مذکور است.

وی درباره تخصیص اعتبار برای بازسازی سقف استخر ورزشگاه آزادی در زمان وزیر پیشین وزارت ورزش و جوانان گفت: اطلاعی در این زمینه ندارم، اما تاکنون اعتباری در رابطه با موضوع یاد شده تخصیص نیافته است.

وی در پایان در پاسخ به این پرسش که آیا استخر سرپوشیده آزادی در اختیار فدراسیون شنا است یا ورزشگاه آزادی، گفت: استخر قهرمانی شنا در مجموعه ورزشی آزادی در اختیار فدراسیون شنا است و بهره برداری از آن توسط این فدراسیون صورت می‌گیرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha