• دوشنبه / ۲۹ آذر ۱۴۰۰ / ۱۳:۵۰
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 1400092922805

برگزاری رزمایش پیامبر اعظم ۱۷ در کازرون

برگزاری رزمایش پیامبر اعظم ۱۷ در کازرون

ایسنا/فارس رزمایش ۲ روزه پیامبر اعظم ۱۷ با حضور گردان‌های نمونه بیت‌المقدس و کوثر متشکل از بسیجیان شهرستان کازرون، برگزار شد.

فرمانده سپاه شهرستان کازرون دوشنبه ۲۹ آذر در حاشیه دومین روز از رزمایش پیامبر اعظم ۱۷، گفت: این رزمایش با هماهنگی و برنامه‌ریزی‌های انجام شده، با حضور موثر بسیجیان در ۵ نقطه از پیش تعیین شده شهرستان کازرون، با موفقیت اجرا شد.

سرهنگ غلامرضا توکل یادآور شد: در این رزمایش، نیروهای عمل کننده از گردان‌های مختلف بسیج، طی مدت ۴۸ ساعت، سناریوی طراحی شده را در ابعاد مختلف اجرا کردند.

توکل هدف از اجرای این رزمایش را تقویت آمادگی و حفظ انسجام نیروهای بسیج، تقویت روحیه جهاد و شهادت، ارتقا توان رزمی و آمادگی جسمی و رزمی در مقابل نقشه‌های شوم دشمنان، بیان کرد.

این مقام نظامی سپاه خاطرنشان کرد: این رزمایش با حضور فعال مسئولان و بسیجیان عضو گردان‌های بیت المقدس و کوثر (س) در مناطقی از بخش‌های بالاده و فامور و مرکزی شهرستان کازرون و بخش کنارتخته و پادگان امام رضا(ع) اجرایی و عملیاتی شد.

توکل اضافه کرد: در این رزمایش دو روزه، تاکتیک‌های مختلفی همچون دفاع از کوی و برزن در محدوده جغرافیایی، دفاع در برابر ناامنی و شرارت‌ها، دفاع در برابر حملات بیگانگان و مقابله با سرقت‌ها در راستای مردمی کردن امنیت پایدار در سطح شهرستان مورد آزمایش قرار گرفت.

فرمانده سپاه شهرستان کازرون با بیان اینکه بسیج در پاسبانی، پاسداری، نگهبانی و حراست از نظام مقدس جمهوری اسلامی همواره پای کار بوده است، گفت: بسیجی خستگی ناپذیر بوده و شب و روز نمی شناسد و الحمدالله در مدت عمر ۴۲ ساله خود با عزت و اقتدار در عمل این اقتدار و ایستادگی را اثبات کرده است.

برگزاری رزمایش پیامبر اعظم ۱۷ در کازرون

برگزاری رزمایش پیامبر اعظم ۱۷ در کازرون

برگزاری رزمایش پیامبر اعظم ۱۷ در کازرون

برگزاری رزمایش پیامبر اعظم ۱۷ در کازرون

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha