• سه‌شنبه / ۳۰ آذر ۱۴۰۰ / ۰۶:۳۰
  • دسته‌بندی: تولید و تجارت
  • کد خبر: 1400092923182
  • خبرنگار : 71616

جزئیات فروش فوق‌العاده محصولات ایران‌خودرو

جزئیات فروش فوق‌العاده محصولات ایران‌خودرو

گروه صنعتی ایران‌خودرو بیست و هفتمین طرح فروش فوق‌العاده‌ محصولات خود را در راستای اجرای طرح‌های فروش به صورت هفتگی، با عرضه چهار محصول از امروز (سه‌شنبه ۳۰ آذرماه) به مدت سه روز به مرحله اجرا درآورده است.

به گزارش ایسنا،  درحالیکه که قرار بود گروه صنعتی ایران‌خودرو هر دوشنبه در راستای عمل به وعده افزایش تولید و عرضه خودروها،  برنامه‌های فروش خود را اجرایی کند؛ در نهایت دوشنبه‌های ایران‌خودرویی به سه‌شنبه‌های ایران‌خودرویی تبدیل شد و از این هفته قرار است هر سه‌شنبه محصولات این خودروساز در قالب طرح فروش (فروش فوق‌العاده، پیش‌فروش یکساله و پیش‌فروش مشارکت در تولید) به مدت سه‌روز به مرحله اجرا درآید. 

در همین راستا بیست و هفتمین مرحله از فروش فوق‌العاده محصولات ایران‌خودرو با عرضه چهار محصول سورن‌پلاس، راناپلاس سقف شیشه‌ای، پژو ۲۰۷ دستی سقف شیشه‌ای و دناپلاس توربوشارژ اتوماتیک با موعد تحویل حداکثر سه ماهه و قیمت قطعی آغاز شده است.

متقاضیان این طرح از امروز (سه‌شنبه ۳۰ آذرماه) به مدت سه روز (تا پایان روز پنجشنبه دوم دی ماه) فرصت دارند با مراجعه به سایت فروش اینترنتی محصولات ایران‌خودرو به نشانی  esale.ikco.ir ثبت‌نام کنند.  

مراسم قرعه کشی برای تعیین مشتریان نهایی، شنبه هفته آینده ( ۴ دی ماه) در حضور نمایندگان نهادهای نظارتی برگزار خواهد شد. پس از قرعه‌کشی، اسامی منتخبان از طریق سایت رسمی فروش محصولات این شرکت و ارسال پیامک اعلام خواهد شد. منتخبان این طرح سه روز برای واریز کامل وجه مبلغ خودرو خود مهلت خواهند داشت.  

لازم به یادآوری است که پیش از اعلام اسامی منتخبان، مشتری هیچگونه وجهی واریز نخواهد کرد و کماکان این امکان برای منتخبان طرح‌های قبلی ایران‌خودرو که موفق به واریز وجه نشده اند، وجود دارد که دوباره بتوانند در این مرحله از فروش ثبت‌نام کنند.

محدودیت‌های فروش فوق‌العاده نیز همچنان در این طرح اجرا می‌شود و براین اساس شروطی از جمله اختصاص یک دستگاه خودرو به هر کدملی، حداقل فاصله ۴۸ ماهه از خرید (ثبت‌نام یا تحویل خودرو) از شرکت‌های ایران‌خودرو و سایپا، نداشتن پلاک فعال انتظامی برای فرد متقاضی، ارائه گواهی‌نامه معتبر، تعلق شماره حساب و شماره تماس اعلامی به شخص متقاضی و... اعمال خواهند شد. 

جزئیات فروش فوق‌العاده محصولات ایران‌خودرو

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۰-۰۹-۳۰ ۰۸:۲۸

به نظرم اونهایی که قبلا خودرو داشتند و فروختند والان ندارند باید تو اولویت باشند چون خیلی ها فقط برای سود رفتن گواهینامه گرفتن

avatar
۱۴۰۰-۰۹-۳۰ ۱۲:۳۷

ما هفده بار ایران خودرو ثبت نام کردیم . لا اقل امتیازی بدهند که هفده بار رفتیم تو صف خرید ولی موفق نشدیم.

avatar
۱۴۰۰-۰۹-۳۰ ۱۱:۴۹

سلام چرا شرکت ایران خودرو فروش قبلی که وقتشان گذاشته تحویل نمیدهید فروش فوری یا ۹۰روزه چقدر باید با تاخیر باشه انصاف که نیست لاقل انسانیت کو ما وسائل خونه رافروختیم دادیم

avatar
۱۴۰۰-۰۹-۳۰ ۱۳:۳۵

میخواستی نفروشی

avatar
۱۴۰۰-۰۹-۳۰ ۱۲:۰۰

سلام.الویت را بگذارید برای کسانی که کلا در خانواده خودرو ندارن که واقعا نیاز شخصی دارن نه کسانی که همه اعضای خانوانه ثبت نام میکنن برای فروش

avatar
۱۴۰۰-۰۹-۳۰ ۱۳:۴۶

سلام من تا الان همه ثبت نامیهارو ثبت نام کردم نمیدونم چرا اسم من ور نمیاد

avatar
۱۴۰۰-۰۹-۳۰ ۱۴:۰۴

برید بخرید تا تموم نشده😔😔😔😔

avatar
۱۴۰۰-۰۹-۳۰ ۱۴:۴۴

بنده درسال ۱۳۹۹ طی قرعه کشی یک خودرو طرح یکساله به اصطلاح برنده شدم پول اولیه که نصف قیمت تمام‌شده بود پرداخت کردم جناب آقای مقیمی مدیر عامل ایران خودرو طی مصاحبه‌ای که از تلویزیون پخش شد گفتند کسانیکه در سال ۱۳۹۹ خودرو ثبت نام کرده‌اند تا آخر سال ۱۴۰۰ مشمول اضافه قیمت نخواهند شد همچنین شورای رقابت هم چنین اظهاری کردند وحتی ریاست محترم جمهور هم فرمودند امسال افزایش قیمت برای خودرو نخواهیم داشت . چند روز گذشته با ایران خودرو تماس گرفتم گفتند شما مشمول اضافه اضافه قیمت میشوید با شورای رقابت تماس گرفتم گفتند حرف شما کاملا درسته با وزارت صمت تماس بگیر و طرح شکایت بده آقای صالحی از وزارت صمت گفتند اعتراض شما کاملا صحیح میباشد به قوه قضائیه شکایت کنید این مشکل هزاران نفر میباشد با دفتر ریاست جمهوری تماس گرفتم که متاسفانه تا کنون موفق نشدم که هروز تلاش میکنم تا تماس برقرار کنم .... خود قضاوت‌ کنید

avatar
۱۴۰۰-۱۰-۰۲ ۰۸:۴۰

بابا راهو اشتباه رفتی باید حضوری تشریف ببری دیوان لاهه اونجا مدارک ثبت نامتو نشون بدی برات درست میکنن فقط یادد باشه اول وقت اونجا باشی مدارکم برابر اصل کرده باشی

avatar
۱۴۰۰-۱۱-۲۳ ۲۱:۱۲

سلام خداویلی منو دعا کنن برنده بشم خیلی حیرونم ازاول زندگی همش باموتوربودم