• سه‌شنبه / ۳۰ آذر ۱۴۰۰ / ۱۵:۲۸
  • دسته‌بندی: اقتصاد کلان
  • کد خبر: 1400093023877
  • خبرنگار : 71641

امروز؛ آخرین مهلت ثبت‌نام وام ودیعه مسکن

امروز؛ آخرین مهلت ثبت‌نام وام ودیعه مسکن

امروز آخرین مهلت متقاضیان برای ثبت‌نام در سامانه tem.mrud.ir برای دریافت کمک ودیعه مسکن است.

به گزارش ایسنا، دولت در راستای حمایت از مستاجران از سال گذشته تصویب کرد تا به آن‌ها وام ودیعه پرداخت شود که پارسال مبلغ این وام در تهران ۵۰ میلیون تومان، در شهرهای بزرگ ۳۰ میلیون تومان و در سایر شهرها ۱۵ میلیون تومان بود، اما برای امسال افزایش یافت و سقف وام ودیعه مسکن در تهران از ۵۰ به ۷۰ میلیون تومان و در دیگر کلانشهرها و سایر شهرها نیز به ترتیب ۴۰ و ۲۵ میلیون تومان شد.

در این بین، مشمولان این وام که شامل کارگران و حقوق‌بگیران ثابت با اولویت ازدواج‌های جدید و خانواده‌های ۵ نفره، مشمولان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی و سازمان بهزیستی در کنار زنان سرپرست خانوار، زنان مجرد بالای ۳۵ سال و خودسرپرست می‌شود. 

ثبت‌نام وام ودیعه مسکن نیز از ۲۶ خرداد آغاز شده است و همه مستأجران واجد شرایط دریافت تسهیلات کمک ودیعه مسکن که در سامانه tem.mrud.ir ثبت‌نام کرده‌اند اکنون یا منتظر پاسخ استعلام خود هستند با به نظام بانکی معرفی شده‌اند.

متقاضیان همچنین باید دارای اجاره‌نامه رسمی یا اجاره‌نامه ثبت شده در سامانه ثبت معاملات املاک و مستغلات و دارای کد رهگیری باشند.

در این بین، براساس آخرین اعلام وزارت اقتصاد تا نیمه اول مهرماه سالجاری بانک‌ها و موسسات اعتباری دولتی و خصوصی حدود ۶۴۰۰ میلیارد تومان تسهیلات ودیعه مسکن به ۲۶۷ هزار و ۱۶۷ نفر متقاضی پرداخت کرده‌اند.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۰-۱۰-۰۱ ۱۰:۳۶

سلام روزتون بخیر ای کاش یکی از مسئولین مربوط به جای یک آدم عادی اقدام بکنه برای گرفتن وام تا شاید از نزدیک ببینه ،انقدر سنگ میندازن سر راه مردم از استعلامهای الکی تا قوانین مسخره بانکها که هر کدوم با هم فرق میکنن و سلیقه ای عمل میکنند توی استعلام الکی میگه فلان ملک به نامته تا پول استعلام مجدد بگیره بعد میگه رفع شد بانکها هم که همه سر میدونن خلاصه راجب این وام هیچ خیری به ما از دولت نرسید فقط الکی میگن انقدر بودجه دادیم به کی دادین ؟؟؟؟ شرایط من از ضامن دولتی تا بقیه موارد کاملا آماده هست اما .....خنده داره واقعا حرفهای الکی

avatar
۱۴۰۰-۱۰-۰۱ ۲۰:۵۴

کاش حرفهای شما عمل داشته باشه خجالت داره برای 25 م وام باید 25 هزار تا وثیقه میخوان یعنی یک شهروند ایران تو این کشور بچاب بچاب به اندازه 25م وام ارزش نداره ..

avatar
۱۴۰۰-۱۰-۰۲ ۱۱:۵۶

...فقط سرمایه دار اول صف بدون مدارک اوکی میشن .فقط بخدا واگذارتون میکنم

avatar
۱۴۰۰-۱۰-۰۲ ۲۰:۳۹

آخه عقل کل ها کسی که اجاره نامه رسمی داره دیگه کمک ودیعه میخواد چه کار. حتما ودیعه داشته و داده تا تونسته اجاره کنه. پس اونها که ندارن چی

avatar
۱۴۰۰-۱۰-۰۶ ۱۲:۳۵

من 4 ماهه پیش ثبت نام کردم، مدارک و ضامن هم دارم، ولی به هر بانکی میرم میگن فعلاً بودجه نیست.

avatar
۱۴۰۰-۱۰-۰۶ ۱۵:۰۹

با وجود اینکه بنده قبلا ثبت نام کرده و دیروز تعیین بانک کردم، امروز بانک بهم گفت سامانه وزارت مسکن بسته و تایید نمیکنه!!!!

avatar
۱۴۰۰-۱۱-۰۳ ۱۳:۳۱

امروز اخرین مهلته