• سه‌شنبه / ۳۰ آذر ۱۴۰۰ / ۱۵:۳۶
  • دسته‌بندی: خانواده
  • کد خبر: 1400093023884
  • منبع : سازمان تامین اجتماعی

سرپرست اداره کل تامین اجتماعی غرب تهران بزرگ:

آمار دقیقی از اشتغال کارگاه‌های زیرزمینی تهران نداریم

در راستای اجرای راهبرد کلان سازمان تامین اجتماعی و در طول یک ماه با تلاش مسئولان و کارکنان در سطح اداره کل و شعب تابعه ۶ هزار و ۸۰۰ نفر تحت پوشش بیمه‌های خاص قرار گرفتند.

به گزارش ایسنا، فرهاد سلیمان‌منش، سرپرست اداره کل تامین اجتماعی غرب تهران بزرگ که در حاشیه نشست هماهنگی مدیران امور بیمه‎‌ای سازمان تامین اجتماعی سخن می‌گفت با ذکر مطلب بالا افزود: جذب، هدایت و آموزش به بیمه‌شدگان و کارفرمایان بر مبنای اصل مخاطب‌شناسی و پیگیری درخواست‌های منطقی مخاطبان از طریق بازاریابی؛ مهمترین نگرش تغییر در شیوه تبلیغاتی است که در دستور کار قرار دادیم.


وی تاکید کرد: تامین اجتماعی کالا نیست؛ بلکه خدمتی است غیرملموس که نیاز به گفت‌وگو و آگاهی‌بخشی به مخاطبان دارد.


سلیمان‌منش تاکید مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی مبنی بر پوشش بیمه‌‎ای اقشار مختلف را یک راهکار تحولی در سازمان اجتماعی برشمرد و افزود: طبق اصل ۲۹ قانون اساسی؛ تامین اجتماعی حقی همگانی، عمومی و تکلیف دولت عنوان شده و در این راستا همه مسئولان و کارکنان باید بدون هیچ محدودیتی برای این حق همگانی تلاشی دوچندان داشته باشند.  
سرپرست اداره کل تامین اجتماعی غرب تهران بزرگ با اشاره به عملکرد اداره کل غرب تهران بزرگ گفت: پس از اعلام راهبرد کلان سازمان مبنی بر اجرای طرح بیمه فراگیر خانواده ایرانی از سوی مدیر عامل سازمان کارگروهی در سطح اداره کل و شعب تشکیل شد و پس از آموزش بازاریابی به کارکنان، تشکیل سامانه اطلاع‌رسانی، اعزام بازاریاب‌ها به کارگاه‌های بالای ۵۰ نفر و تعامل با کارفرمایان و طراحی و ملزومات تبلیغی و اطلاع‌رسانی رسانه‌های گوناگون از طریق شبکه‌های مجازی و خبرگزاری‌ها را در دستور کار قراردادیم.


سلیمان‌منش با اشاره به ظرفیت بازرسی و انجام فرایندهای عملیاتی گفت: آمار دقیقی از اشتغال کارگاه‌های زیرزمینی نداریم و در سطح استان تهران از طریق بازرسی قانونی از کارگاه‌هایی که فرار بیمه‌ای دارند می‌توان ضمن تحت پوشش قرار دادن کارگران، امنیت اجتماعی شهروندان را نیز تضمین کرد.


سرپرست اداره کل تامین اجتماعی غرب تهران بزرگ حضور روسای ادارات اداره کل، روسا و معاونان شعب را در اجرای این طرح ملی در سطح غرب تهران بزرگ یکی از مهمترین راهبردها در برنامه‌ریزی و حضور در اجرای فرایندهای بازاریابی شعب بسیار اثربخش دانست و از تلاش‌های بی‌شائبه آنها تشکر کرد.


سلیمان‌منش ظرفیت‌های تبلیغی در سطح استان تهران را بسیار بالا دانست و افزود: اداره کل غرب تهران بزرگ این آمادگی را دارد تا تبلیغات محیطی را در ایستگاه‌های مترو، ترمینال‌ها، میادین میوه‌وتره‌بار، فرودگاه‌ها، ورزشگاه‌ها و بیلبوردهای اتوبان‌ها و خیابان‌ها انجام دهد. همچنین جهت جذب پوشش بیمه‌شدگان خاص نسبت به استقرار غرفه پاسخگویی اقدام کند.
وی تاکید کرد: بهره‌گیری از رسانه‌های دیداری، شنیداری، نوشتاری و الکترونیکی بسیار مهم است و رسانه ملی در این راستا نقش کلیدی دارد.


به گزارش روابط عمومی اداره کل غرب تهران بزرگ؛ سرپرست تامین اجتماعی غرب تهران بزرگ بهره‌گیری بازاریابی از سوی کارگزاری‌ها یا شرکت‌های معتبر را عامل مهم در جذب پوشش بیمه‌های خاص دانست و تاکید کرد: توجه به اصول بازاریابی بیش از تبلیغات در اجرای طرح پوشش بیمه فراگیر ایرانی اهمیت دوچندانی دارد؛ زیرا در هر منطقه‌ای از تهران یا هر شعبی از نظر بافت جمعیتی، سطح درآمد، موقعیت کارگاه‌ها، فعالیت صنفی، سطح تحصیلات و سرانه دریافت حقوق و ... با هم متفاوت هستند و در اولین گام باید مخاطب‌شناسی صورت گیرد و سپس نحوه ارتباط با آن از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha