• چهارشنبه / ۱ دی ۱۴۰۰ / ۰۱:۲۵
  • دسته‌بندی: کهگیلویه و بویراحمد
  • کد خبر: 1400100100014
  • خبرنگار : 50223

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان:

کهگیلویه و بویراحمد رتبه ۱۸ را در بودجه سال ۱۴۰۱ داراست

کهگیلویه و بویراحمد رتبه ۱۸ را در بودجه سال ۱۴۰۱ داراست

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: این استان در لایحه بودجه سال ۱۴۰۱ رتبه ۱۸ کشور را داراست.

علی شهابی نسب در نشست شورای برنامه ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد که با موضوع بررسی لایحه بودجه ۱۴۰۱برگزار شد، افزود: استان کهگیلویه بویراحمد در لایحه بودجه ۱۴۰۱ رتبه ۱۸ را دارد و این وضعیت خوب استان را در بودجه سال آینده نشان می‌دهد.

وی اظهار کرد: بودجه استان کهگیلویه و بویراحمد در لایحه آینده بیش از دو هزار میلیارد تومان است.

سید علی احمد زاده، استاندار کهگیلویه و بویراحمد نیز در این نشست با اشاره به افزایش اعتبارات استان در بودجه ۱۴۰۱ گفت: اعتبارات کل کهگیلویه و بویراحمد در لایحه بودجه ۱۴۰۱ حدود ۲ هزار و ۳۸۰ میلیارد تومان در نظر گرفته شده است.

وی افزود: با همه محرومیت‌ها از جمله وضعیت نامطلوب بیشتر جاده‌های استان کهگیلویه و بویراحمد این اعتبارات کم است و جوابگوی طرح‌ها و مشکلات استان نیست و با این حال باید مدیران دستگاه‌های اجرایی  اعتبارات را جذب کنند.

احمدزاده با بیان اینکه برخی طرح‌های عمرانی ملی در استان کهگیلویه و بویراحمد در لایحه ۱۴۰۱ به دلیل نداشتن ماده ۲۳ همه حذف و یا برخی اصلاح شدند، اظهارکرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی استان برای گرفتن پیوست زیست محیطی طرح‌ها بکوشند تا مجوز ماده ۲۳ طرح‌ها اخذ و قبل از تصویب لایحه بودجه ۱۴۰۱ این طرح‌ها تصویب شوند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: برای نمونه «سد آبریز» یکی از طرح‌های ملی استان به دلیل نداشتن مجوز زیست محیطی از بودجه سال ۱۴۰۱ حذف شد و نیاز است پیوست‌های فرهنگی و امنیتی طرح‌های استان جدی‌تر گرفته شود.

احمد زاده با اشاره به دیدار با رئیس جمهور در آینده نزدیک تصریح کرد: بزودی به همراه مجمع نمایندگان استان در دیداری با رییس جمهور پیرامون رفع مشکلات این استان در حوزه‌های مختلف گفتگو خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه این دیدار با حضور رئیس جمهور و نمایندگان و استانداران کهگیلویه و بویراحمد، فارس و بوشهر در روز پنجشنبه هفته جاری برگزار می‌شود، ادامه داد: تلاش می‌شود مسائل و مشکلات موجود در حوزه‌های مختلف استان بطور کامل و سریع‌تر برآورد شود تا بتوانیم برای موارد اولویت دار و مهم در این نشست طرح موضوع کنیم.

به گزارش ایسنا، استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اعتبارات مصوب سفر رئیس جمهور در مهر ماه امسال به استان هم اشاره و بیان کرد: در این سفر ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای جاده« یاسوج به سی سخت» اختصاص یافت که این مبلغ بیشترین اعتباری بود که برای یک طرح استانی در استان کهگیلویه و بویراحمد در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha