• چهارشنبه / ۱ دی ۱۴۰۰ / ۱۱:۴۴
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 1400100100323
  • خبرنگار : 90047

برگزاری اردوهای پاراتیراندازی فقط با حضور ورزشکاران مدال آور

برگزاری اردوهای پاراتیراندازی فقط با حضور ورزشکاران مدال آور

رییس انجمن پاراتیراندازی گفت: برای این که بتوانیم در مسابقات آینده و بازی های پاراآسیایی چین به نتایج خوبی دست پیدا کنیم، تنها تیراندازانی به اردوی تیم ملی دعوت خواهند شد که شانس کسب مدال داشته باشند.

رقیه الله کرمی در گفت و گو با ایسنا، درباره زمان برگزاری اردوی تیم ملی پاراتیراندازی اظهار کرد: پس از برگزاری مسابقات انتخابی تیم ملی قرار است جلسه ای را در فدراسیون در این خصوص داشته باشیم تا تعداد نفراتی که به اردو دعوت خواهند شد، مشخص کنیم، البته از نفرات دعوت شده دوباره رکوردگیری به عمل خواهد آمد تا در نهایت کسانی که شانس کسب مدال داشته باشند، به اردوی تیم ملی دعوت خواهند شد.

وی گفت: تلاش ما بر این است تنها روی تیراندازانی در اردوی تیم ملی سرمایه گذاری کنیم که شانس کسب مدال در بازیهای پاراآسیایی چین را داشته باشند. بنابراین نفرات دعوت شده به اردو باید در چند مرحله مسابقات انتخابی درون اردویی شرکت کنند تا در نهایت تیم اصلی را تشکیل دهیم.

کرمی گفت: سعی داریم تیراندازانی را به تیم ملی دعوت کنیم که از نظر تکنیک، تاکتیک، رکوردی و مسائل روحی و روانی در بهترین شرایط ممکن باشند.

رییس انجمن پاراتیراندازی در پایان پیرامون این پرسش که آیا مسابقات بین المللی برای تیراندازان پیش بینی شده است یا خیر؟ افزود: اگر اعزامی هم پیش بینی شده باشد، تنها در تورنمنت هایی شرکت خواهیم کرد که مورد تایید فدراسیون جهانی باشد و  کلاس بندی بین المللی در آن صورت بگیرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۰-۱۰-۰۱ ۱۲:۱۵

هند تا 4 سال قبل تیراندازی معلولان نداشت. در مسابقات توکیو چند مدال گرفتند و بیش از 10 سهمیه. و تیراندازی ایران هم از 20 سال قبل تا همین الان با این تفکرات پوسیده و غلط حتی یک استعداد جدید نتونسته به نفرات زیاد کنه. کل تیراندازی شده سه چهارنفر. فقط برای اینکه ریالی هزینه نکنند حاضر نیستند حتی جوانان را به اردو دعوت کنند.