• چهارشنبه / ۱ دی ۱۴۰۰ / ۱۳:۴۳
  • دسته‌بندی: صنفی،فرهنگی‌ودانشجویی
  • کد خبر: 1400100100514
  • خبرنگار : 71603

اعطای وام ازدواج ۲۰۰ میلیون ریالی به دانشجویان دانشگاه آزاد

اعطای وام ازدواج ۲۰۰ میلیون ریالی به دانشجویان دانشگاه آزاد

رئیس صندوق رفاه دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی از اعطای وام ازدواج ۲۰۰ میلیون ریالی به دانشجویان این دانشگاه خبر داد.

به گزارش ایسنا، دکتر سید هادی سیدفضلی با بیان اینکه وام ازدواج دانشجویی ۲۰۰ میلیون ریالی دانشگاه آزاد اسلامی به دانشجویان این دانشگاه پرداخت می‌شود، گفت: این امر در ادامه سیاست‌های حمایت اجتماعی و اجرای طرح‌های رفاهی و اعتلای فرهنگ حسنه ازدواج به عنوان یکی از راهبردهای سند تحول و تعالی دانشگاه آزاد اسلامی اجرا شده است.

دکتر سیدفضلی ادامه داد: صندوق رفاه دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی به منظور تحقق این امر با بانک قرض الحسنه رسالت تفاهم نامه همکاری منعقد کرده است.

وی خاطرنشان کرد: براساس این تفاهم نامه تسهیلات قرض الحسنه تا سقف ۲۰۰ میلیون ریال با نرخ ۲ درصد و مدت بازپرداخت ۳۶ ماهه به دانشجویان شاغل به تحصیل در دانشگاه آزاد اسلامی که تاریخ ازدواج (عقد) ایشان بعد از ۱۴۰۰/۰۷/۰۱ باشد، اعطا می شود.

دکتر سیدفضلی تأکید کرد: اعطای این وام هیچ گونه ارتباطی به تسهیلات ازدواج بانک مرکزی ندارد و دانشجویان علاوه بر امکان دریافت تسهیلات ازدواج از بانک مرکزی می توانند از این تسهیلات نیز بهره مند شوند و در صورتی که زوجین هر دو دانشجو دانشگاه آزاد اسلامی باشند به ازای به هر دانشجو قابل پرداخت است.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، وی اظهار داشت: تسهیلات مذکور صرفاٌ یک بار در طول دوران تحصیل به دانشجو اختصاص می یابد و دانشجویان متقاضی این تسهیلات می توانند درخواست خود را از طریق سامانه ساجد به نشانی (sajed.iau.ir) ثبت کنند.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۰-۱۰-۰۱ ۱۳:۵۴

همچین میگه واام ۲۰۰ میلیون ریالی انگار سند کیش به نامشون میزنه بابا عامو ۲۰۰ میلیون ریال پول یه یخچاله اون هم ایرانی معمولی

avatar
۱۴۰۰-۱۰-۰۱ ۲۲:۳۳

نمیدونم نخبگان چرا دانشگاههای خارج از کشور میرن ؟ همینجا دانشگاه آزاد زن بگیرن با بیست ملیون تومان !