• چهارشنبه / ۱ دی ۱۴۰۰ / ۱۶:۴۴
  • دسته‌بندی: قزوین
  • کد خبر: 1400100100694
  • منبع : نمایندگی قزوین

عدم درج قیمت در صدر تخلفات اصناف قزوین

عدم درج قیمت در صدر تخلفات اصناف قزوین

ایسنا/قزوین مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین قاچاق سوخت، البسه و کالاهای اساسی را بیشترین تخلفات پرونده‌های قاچاق کالا و ارز بیان کرد و افزود: در راستای تحول سازمان تعزیرات حکومتی، اولویت این اداره‌کل بر لزوم تشدید نظارت بر بازرسی واحدهای تولیدی، توزیعی و پخش مایحتاج عمومی مردم قرار گرفته و حضور مستمر و روزانه تعزیرات در بازار از برنامه‌های این نهاد است.

هوشنگ محمدی اظهار کرد: از ابتدای امسال تا پایان تیرماه ۷۴۱۵ پرونده در زمینه کالا و خدمات، ۷۶۵ پرونده در زمینه قاچاق کالا و ارز و همچنین ۷۶۶ پرونده در زمینه دارو و درمان تشکیل شد و رسیدگی شد و متوسط زمان رسیدگی‌ها نیز ۶ روز است؛ این اداره‌کل تا پایان آذر ماه امسال، متخلفان اقتصادی را به پرداخت بیش از ۱۳۷۵میلیارد و ۵۱ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد.

بنابراعلام روابط عمومی اداره کل تعزیرات حکومتی استان قزوین، به گفته وی، بیشترین تخلفات در بخش صنفی مربوط عدم درج‌قیمت، گران‌فروشی و عدم صدور فاکتور بوده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین قاچاق سوخت، البسه و کالاهای اساسی را بیشترین تخلفات پرونده‌های قاچاق کالا و ارز بیان کرد و افزود: در راستای تحول سازمان تعزیرات حکومتی، اولویت این اداره‌کل بر لزوم تشدید نظارت بر بازرسی واحدهای تولیدی، توزیعی و پخش مایحتاج عمومی مردم قرار گرفته و حضور مستمر و روزانه تعزیرات در بازار از برنامه‌های این نهاد است.

صنف آجیل و خشکبار متخلف‌ترین صنف در شب یلدا

وی اعلام کرد: در طرح شب یلدا ۸۲ اکیپ گشت مشترک در سطح استان برگزار و برای ۱۲۹واحد صنفی متخلف پرونده تشکیل شد. این طرح از ۲۰ آذر جهت نظارت بر بازرسی‌های کالاهای ویژه شب یلدا برگزارشد و بیشترین آمار تخلف در طرح یلدا به صنف آجیل و خشکبار اختصاص یافت.

محمدی تأکید کرد: پرونده‌های این طرح با قید فوریت و تشدید در مجازات‌ها رسیدگی خواهد شد و در صورت بروزرسانی و تعدیل جریمه‌های صنفی می‌توان برخود موثرتری با متخلفین اقتصادی داشت البته این مهم در حال بررسی است و امیدواریم در کمترین زمان ممکن میسر شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha