• پنجشنبه / ۲ دی ۱۴۰۰ / ۰۲:۱۱
  • دسته‌بندی: جهان ورزش
  • کد خبر: 1400100200859
  • خبرنگار : 71572

رئال مادرید هدیه ژاوی را قبول کرد!

رئال مادرید هدیه ژاوی را قبول کرد!

رئال مادرید با پیروزی سخت مقابل بیلبائو، اختلافش را با تیم دوم جدول رده‌بندی افزایش داد.

به گزارش ایسنا، تیم های فوتبال رئال مادرید و بیلبائو بامداد پنجشنبه در هفته نوزدهم لالیگا به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه دو بر یک به سود مادریدی‌ها به پایان رسید.

در این دیدار سخت و دشوار برای رئال مادرید، ابتدا شاگردان کارلو آنچلوتی در دقیقه ۴ با شوت زیبای بنزما از پشت محوطه جریمه به گل نخست رسید. سه دقیقه بعد بنزما گل دوم رئال مادرید را در موقعیت تک به تک با آریزابالاگا به ثمر رساند.

در این شرایط که رئال مادرید خیلی زود با دو گل پیش افتاده بودند، سانست در دقیقه ۱۰ با شوتی زیبا از پشت محوطه جریمه اختلاف را به حداقل رساند.

پس از ۲ بر یک شدن بازی بازی تقریبا پایاپای پیگیری شد تا نیمه دوم بازی که بیلبائو فشار حداکثری به روی دروازه رئال مادرید وارد کرد و بارها تا آستانه باز کردن دروازه کورتوا پیش رفتند اما این اتفاق نهایتا نیفتاد تا بازی با همین نتیجه به پایان برسد.

با این نتیجه رئال مادرید ۴۶ امتیازی شد و توانست از هدیه‌ای که بارسلونای ژاوی با متوقف کردن سویا به آن‌ها داده بود، استفاده کند و اختلافش را با تیم دوم به هشت امتیاز افزایش دهد. بیلبائو هم با ۲۴ امتیاز در رده دهم جدول رده‌بندی ایستاد.

ساعتی پیش از این دیدار هم اتلتیکو مادرید با نتیجه ۲ بر یک مقابل گرانادا شکست خورده بود تا سیمئونه و شاگردانش متحمل چهارمین شکست پیاپی‌شان در لالیگا شوند و در بحرانی‌ترین زمان ممکن قرار بگیرند.

این نتیجه در حالی رقم خورد که اتلتیکو مادرید بازی را خیلی خوب شروع کرده بود و گل نخست بازی را توسط فلیکس به ثمر رسانده بود، اما در ادامه بازی دو گل دریافت کرد و در نهایت شکست خورد.

اتلتیکو با این نتیجه با ۲۹ امتیاز در رده پنجم باقی ماند و هم‌اکنون بارسا را در یک قدمی خودش می‌بیند. گرانادا هم با ۲۲ امتیاز به رده دوازدهم جدول رده‌بندی صعود کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha