• پنجشنبه / ۲ دی ۱۴۰۰ / ۱۴:۲۵
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1400100201141
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان:

فوتبال از دل‌خوشی‌های مردم است/ مجلس وضعیت اساسنامه را نهایی کند

فوتبال از دل‌خوشی‌های مردم است/ مجلس وضعیت اساسنامه را نهایی کند

ایسنا/اصفهان مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: فوتبال یکی از دل خوشی‌های مردم است. موفقیت‌های فوتبال ملی باعث به وجود آمدن حال خوب در جامعه می‌شود و سیاسیون باید این نکته را درک کنند.  

محمد طباطبایی، امروز (پنجشنبه، ۲ دی‌ماه) در همایش مشترک روسای هیئت‌های فوتبال استان‌های کشور که به میزبانی هیئت فوتبال استان اصفهان در تالار آئینه هتل عباسی اصفهان برگزار شد، اظهارکرد: امیدوارم این همایش جلسه خوب و پرباری برای توسعه تمامی ابعاد فوتبال کشور باشد و خروجی آن منجر به رشد فوتبال شود.  

وی افزود: در تحلیل وضعیت موجود فوتبال امروز استان و کشور بازخوردهای خوب و مثبتی داشته است و فعالیت‌های توسعه‌محور و آموزشی خوبی در آن رخ می‌دهد.

وی تاکید کرد: فدراسیون‌ها باید از نگاه‌های سیاسی و دولتی در ورزش دوری کنند تا به موفقیت‌های بیشتری برسند. عزیزی خادم با کمک نمایندگان خود در استان‌ها که همان رؤسای هیئت‌های فوتبال هستند و همچنین حمایت فوتبال دوستان می‌تواند چشم‌انداز روشن و استراتژی‌های دقیقی که برای فوتبال کشور طراحی کرده است را به سرمنزل برساند.  

مدیرکل ورزش و جوانان با اشاره به تحلیل وضعیت قبل و بعد از حضور عزیزی خادم گفت: ایشان در بدترین شرایط کرونا و چالش‌هایی که برای تیم‌های ملی وجود داشت، سکاندار فدراسیون فوتبال شدند و دغدغه‌ها و چالش‌های زیادی پیشروی فوتبال بود که با هم‌افزایی در حال رفع است.

وی با اشاره به بحث اساسنامه اضافه کرد: یکی از دغدغه‌های موجود تقویت تیم ملی و همچنین اساسنامه‌ است که هنوز در مجلس تایید نشده و امیدوارم با تایید مجلس در فرصت باقی مانده به مرحله‌ای برسیم که فدراسیون دچار مشکل نشود. فوتبال یکی از دل خوشی‌های مردم است. موفقیت‌های فوتبال ملی باعث به وجود آمدن حال خوب در جامعه می‌شود و سیاسیون باید این نکته را درک کنند.  

طباطبایی خطاب به روسای هیئت‌های فوتبال استان‌ها تاکید کرد: از شما می‌خواهم باید با نمایندگان شهرها و استان‌های خود در مجلس صحبت کنید تا با حمایت همه‌جانبه، اساسنامه داشته باشیم.

وی ادامه داد: این چالش‌ها به فوتبال ملی ضربه می‌زند و باید با رایزنی این مسائل را حل و فصل کنیم. همه باید بدانند که فوتبال ملی متعلق به همه افراد است و حال فوتبال را با بدخواهی بد نکنند.  

وی تاکید کرد: اگر نمایندگان مجلس وضعیت قبل از آمدن عزیزی‌خادم و وضع موجود را تحلیل کنند، متوجه برنامه‌ریزی وی در فوتبال می‌شوند. برنامه راهبردی فدراسیون فوتبال بهترین برنامه است، برنامه‌ای فقط بر روی کاغذ نیست، بلکه عملیاتی و قابل اجرا هستند، بخشی از این برنامه اجرا شده و نتیجه آن قابل مشاهده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha