• پنجشنبه / ۲ دی ۱۴۰۰ / ۱۷:۱۱
  • دسته‌بندی: اردبیل
  • کد خبر: 1400100201233
  • منبع : نمایندگی اردبیل

نماینده مردم مشگین شهر در مجلس:

مدرسه سبز و خانه معلم در مشگین شهر احداث می شود

مدرسه سبز و خانه معلم در مشگین شهر احداث می شود

ایسنا/اردبیل نماینده مردم مشگین شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: به دنبال سفر رئیس سازمان نوسازی و تجهیز مدارس مشگین شهر وعده گرفتیم تا مدرسه سبز و خانه معلم با فروش املاک مازاد اجرایی و عملیاتی شود.

محمود عباس زاده مشگینی در سفر معاون عمرانی وزیر آموزش و پرورش به مشگین شهر و بازدید از پروژه های نیمه تمام این شهرستان اظهار کرد: در سفر یک روزه رئیس سازمان نوسازی و تجهیز مدارس کشور از مدرسه شبانه روزی قصابه، استخر، مدرسه 12 کلاسه حجاب، همچنین تامین زمین برای احداث مدرسه سبز در مشگین شهر و ساخت مدرسه ای در آلنی و قره قیه بازدید شد تا مقدمات احداث و تکمیل این پروژه ها فراهم آید.

وی خاطرنشان کرد: در دیداری که با وزیر آموزش و پرورش داشتیم قرار شد رئیس سازمان با بررسی کمبودها تامین تجهیزات و کفایت و استحکام واحدهای آموزشی را در مشگین شهر در اولویت قرار دهد.

نماینده مردم مشگین شهر در مجلس شورای اسلامی افزود: ما انتظار داریم شاخص توسعه یافتگی مشگین شهر در ابعاد مختلف هم تراز با مرکز استان اردبیل باشد تا پاسخگوی مطالبات مردم باشیم.

عباس زاده ضرورت احداث خانه معلم را در مشگین شهر به عنوان قطب گردشگری در سطح ملی و فراملی یادآور شد و بیان کرد: قرار شد از محل فروش املاک مازاد آموزش و پرورش در استان و شهرستان ساخت خانه معلم را شاهد باشیم.

وی گفت: نباید مدیران در فروش املاک مازاد جانب احتیاط را رعایت کنند بلکه این امر مصوبه مجلس است و تخطی از قانون به شمار نمی رود.

نماینده مردم مشگین شهر در مجلس شورای اسلامی از دستگاه های نظارتی خواست؛ همراهی خوبی را با مدیران استانی و شهرستانی در فروش املاک مازاد داشته باشند تا از این محل طرح ها و پروژه های نیمه تمام به انجام برسد.

عباس زاده مشگینی با انتقاد شدید از برخی بی تدبیری ها در اجرایی نشدن پروژه سرویس بهداشتی در مدارس تصریح کرد: نباید ابتدایی ترین نیاز معلم و دانش آموز در مدارس نادیده گرفته شود که این غفلت و بی توجهی نابخشودنی است.

وی کاهش جمعیت مشگین شهر را تا 150 هزار نفر تامل برانگیز خواند و اضافه کرد: پائین بودن شاخص توسعه مشگین شهر از میانگین کشوری و استانی بخش زیادی از مردم را به مهاجرت واداشته و ما نمی توانیم پاسخگوی جوانان بیکار منطقه باشیم.

نماینده مردم مشگین شهر در مجلس شورای اسلامی با اذعان به فروش سوالات کنکور امسال و پائین آمدن رتبه مشگین شهر در کنکور سراسری اظهار کرد: مدیرانی که با افق دید کوتاه تصمیم می گیرند هیچ وقت اقداماتشان موثر و راهگشا نبوده بلکه به توسعه این منطقه خیانت کرده اند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha