• جمعه / ۳ دی ۱۴۰۰ / ۱۱:۵۸
  • دسته‌بندی: ادبیات و کتاب
  • کد خبر: 1400100301452
  • خبرنگار : 71573

فراخوان برای ترجمه و نشر آثار ایرانی در ترکیه

فراخوان برای ترجمه و نشر آثار ایرانی در ترکیه

آژانس ادبی و ترجمه پل با بیان این‌که در هفتمین دوره «فلوشیپ استانبول» در اسفندماه حضور خواهد داشت، برای همکاری با ناشران و مولفان و ترجمه و نشر آثار ایرانی در ترکیه اعلام آمادگی کرده است.

به گزارش ایسنا،  آژانس ادبی و ترجمه پل اعلام کرد برای معرفی صدها عنوان کتاب از تازه‌های نشر ایران در این برنامه در ترکیه شرکت خواهد کرد؛ ملاقات با ناشران و آژانس‌های ادبی از کشور ترکیه و دیگر کشورهای شرکت‌کننده در این رویداد بین‌المللی برای بازاریابی جهت فروش رایت آثار ایرانی در زبان ترکی استانبولی و دیگر زبان‌های خارجی و آشنایی با تازه‌های نشر کشورهای مختلف برای خرید رایت زبان فارسی آن‌ها برای ترجمه و نشر در ایران با همکاری ناشران ایرانی از دیگر برنامه‌های این موسسه در دوره هفتم فلوشیپ استانبول خواهد بود.

دوره هفتم این فلوشیپ از ۸ تا ۱۰ ماه مارس ۲۰۲۰  (۱۶ تا ۱۸ اسفندماه ۱۴۰۰) در استانبول و با شرکت نزدیک به ۵۰۰ ناشر و آژانس ادبی از ترکیه و ده‌ها کشور خارجی دیگر برگزار خواهد شد.

 آژانس ادبی پل در شش دوره قبلی فلوشیپ استانبول حضور داشته و توانسته است از این طریق موجبات ترجمه و نشر بیش از ۳۰ کتاب ایرانی را در کشور ترکیه فراهم آورد.

این آژانس همچنین اعلام کرده تلاش می‌کند با حضور موثر در این رویداد مهم بین‌المللی نشر، مقدمات لازم برای ترجمه و نشر آثار ایرانی در بازار نشر ترکیه را فراهم آورد. نویسندگان، موسسات فرهنگی و ناشران ایرانی برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با دفتر آژانس ادبی پل در تهران از طریق نشانی و شماره تماس تهران، میدان انقلاب، ابتدای خیابان کارگر جنوبی،  ساختمان ۸۰-واحد ۸،تلفن:  ۶۶۴۷۸۵۵۹-۶۶۹۰۷۶۹۳  فاکس:۶۶۴۸۰۳۶۹ یا دفتر این آژانس در  استانبولUnit.6, No.4,Goksu Str., Levent, Istanbul-Turkey,Tel: +90 5448039558، و یا ایمیلpolliteraryagency@gmail.com  تماس بگیرند و یا به سایت www.pol-ir.ir مراجعه کنند.

 انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha