• شنبه / ۴ دی ۱۴۰۰ / ۱۳:۴۴
  • دسته‌بندی: کشتی، رزمی
  • کد خبر: 1400100402260
  • خبرنگار : 71506

حمله قاسم رضایی به سوریان: از این سیستم بهره‌ بردی و نباید هم مقابل آن بایستی

حمله قاسم رضایی به سوریان: از این سیستم بهره‌ بردی و نباید هم مقابل آن بایستی

پرافتخارترین فرنگی کار ایران در ادوار المپیک با انتقاد شدید از حمید سوریان به‌خاطر سکوت در قبال اقدامات محمد بنا در نحوه انتخاب ملی‌پوشان، عنوان کرد: شما از این سیستم بهره‌ بردی و نباید هم مقابل آن بایستی.

به گزارش ایسنا، قاسم رضایی، دارنده مدال‌های طلا و برنز المپیک و یک نقره و ۲ برنز جهان، در ادامه انتقادات شدید خود از سیستم حاکم بر تیم ملی کشتی فرنگی و تصمیمات محمد بنا، بار دیگر با انتشار یک پست به حمید سوریان هم تیمی پیشین خود و دارنده ۷ طلای جهان و المپیک، تاخت و از او انتقاد کرد.

رضایی در بخشهایی از پست انتقادی خود نوشت:

آقای سوریان برای شما که سال‌ها بدون انتخابی برای مسابقات جهانی انتخاب شده‌اید و مدال‌های رنگارنگی که برازنده شما هم هست، بر گردن آویختید، چرا نامی از محسن حاجی‌پور، جاسم امیری، عبدالحمید پاپی در زمان حضور شما، اصلا به زبان نمی‌آمد، نکند که شاید در یک انتخابی بر شما پیروز شوند و سیستم گلخانه‌ای زیر سوال برود. مسلما شما بهره برده این سیستم هستید و نباید هم مقابل آن بایستید.

از طرفی جو حاضر به گونه‌ای به موضوع می‌پردازد که انگار قبل از سال ۲۰۰۳ و و آمدن آقای بنا اصلا کشتی فرنگی وجود نداشته است، باید خدمت‌تان عرض کنم پس مدال طلای حسن رنگرز در سال ۲۰۰۱ که الگوی ورزشکارانی چون من بود از کجا آمد؟ مسعود هاشم‌زاده که با ناداوری مدالش را در المپیک از دست داد وعلی اشکانی که هنوز هم فنی‌تر از ایشان در ایران به چشم ندیده‌ام و پرویز زیدوندها و مجید رمضانی‌ها. آقای بنا؛ کشتی فرنگی کشور ما رو به جلو بوده و هست. شما کشتی فرنگی کشور را به گونه‌ای برای همه چیدید که برای هر کسی سقفی تعیین می‌کنید و اگر کسی بخواهد استعداد بیش‌تری از خود نشان دهد حذف می‌شود و باید همه کشتی فرنگی کشور در محدوده‌ای که شما خط کشیده‌اید راه بروند. این رفتار سلیقه‌ای باعث سرخورده شدن مربیان در تمام کشور و کناره‌گیری بسیاری از مربیان خوب کشور در جای جای این مرز و بوم شده است. به طوری که بسیاری از استان‌ها سراغ کشتی فرنگی نمی‌روند و نه انگیزه‌ای برای مربی مانده و نه کشتی‌گیر.

در برابر این همه فریاد و خون دل برای این گوش شکسته‌های دیروز و دل‌شکسته‌های امروز کشتی، شما چاره‌ای جز تغییر رویه نخواهید داشت.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۰-۱۰-۰۴ ۱۴:۱۸

نمی دونم دقیقا این سیستم چه بهره ای به ما رسونده غیر از توهین ، تهمت، افترا و جاسوس خواندن و وطن فروش خواندن دیگرانی که حتی حاضر نبودن سر سفره اونها بشینن ... اینکه حماقت و جهالت یک مشت بیمار روانی رو به حساب سیستم نذاشتیم اما مسائل بعد از اون رو به حساب چی باید می ذاشتیم؟ اون رو هم به حساب بی فرهنگی بی مبالاتی و بی خردی و بی تدبیری سیاسیون فرصت طلب ، جو گیر و لاابالی گذاشتیم. نه ملت نه دولت و نه سیستم شما پشیزی اهمیتی برای ما نخواهد داشت که اصلا بخوایم در موردش اظهار نظر کنیم چه برسه عمر رو زندگی خود رو وقف پرت و پلاهای سیاسی و مباحث احمقانه شما ها کنیم ... مملکت شما هم مثل ممالک دیگه است فرقی برای ما نداشته و نداره ، زمین عریض و طویل خدا در عین بزرگیش ذره ای بیش از نظام هستی و نظام نیستی خدا نیست حدود ثغور ممالک محروسه توسط دولت ها مرزبندی شده و لذا این حدود و مرز های صرفا جنبه حقوقی دارد همانطور که حدود دیگر باید طرفیت های اقتصادی خود را ازاد کند و با ممالک دیگر به اشتراک بذارد این وظیفه شما هم هست که این منابع را به اشتراک بگذارید و از منابع دیگر بهره ببرید. امیدی به بهبود فرهنگی در جامعه بلبشو طلب و سیاست زده ایرانی نیست قطعا و تنها افسوس خوردن از به دنیا امدن در چنین جامعه ای عقبه فکری هم نسل های ماست ... همین که دور از دیدن ریخت شما ها باشیم بزرگترین لطف خداست که در حق بنده هاش جاری میشه.

avatar
۱۴۰۰-۱۰-۰۴ ۱۶:۳۵

آقاي رضايي قبل بنا تك وتوك مدال اونهم شانسي به دست مياورديم. بصورت تيمي هم هيچي نبوديم. بعد اومدن بنا تبديل به بهترين تيم دنيا شديم. از شما بعيده كه اينارو ندوني. متاسفم براتون

avatar
۱۴۰۰-۱۰-۰۴ ۱۶:۵۲

این بنده خدا آقای رضایی یه پستی بهش بدن از بی داد میزنه و کسی هم جوابش نمیده نمی دونه چه کار کنه ..

avatar
۱۴۰۰-۱۰-۰۴ ۱۸:۴۰

درود به شرفت .پهلوان ایران زمین غیر از این هم از شما انتظار نمیره .حق رو گفتی بدون مصلحت اندیشی و استفاده از رانت مدالی و عناوین پر افتخار خودت.

avatar
۱۴۰۰-۱۰-۰۴ ۱۹:۱۱

مگر امکان دارد کشتی گیری بدون شرکت در مسابقات انتخابی به عضویت تیم ملی درآید؟؟ اینم از اون حرفا بودا لطفا بدون سند و مدرک به دیگران اتهام نزنیم... در تمامی رشته های ورزشی مسابقات انتخابی برگزار می شود.

avatar
۱۴۰۰-۱۰-۰۴ ۱۹:۲۵

حقیقت همیشه تلخ بود کسی طلا و برنز الممیک و طلاو برنز جهان را دارد عددی در کشتی فرنگی نیست اقا قاسم

avatar
۱۴۰۰-۱۰-۰۴ ۲۰:۴۲

همش سوریان سوریان کی توی المپیک افتخار بیشتری داره؟ سوریان یا پهلوان قاسم رضایی؟که مورد تایید بناهم نبود

avatar
۱۴۰۰-۱۰-۰۴ ۲۲:۴۲

با سلام خدمت همه دوستان این سیستم انتخابی رو هیچ کجای دنیا ندیم حق خیلی از بچه های گشتی فرنگی که سالهاست زحمت میکشن ظلم میشه واقعا آقای بنا باید یک تجدید نظر کنن تو تصمیماتشون

avatar
۱۴۰۰-۱۰-۰۴ ۲۳:۰۷

درود بر قاسم رضایی حرف حق جواب نداره

avatar
۱۴۰۰-۱۰-۰۵ ۰۰:۲۲

زنده باد قاسم جان

avatar
۱۴۰۰-۱۰-۰۵ ۰۱:۱۵

آقای قاسم رضایی به والله ناسپاسی میکنی، اگر محمدبنا نبود شما آیا مدال المپیک میگرفتی، نه انگار یادت رفته گوچینگ آقای خاص کشتی دنیا باعث مدال طلای المپیک شما شد. شما نباید بخودت اجازه بدی که درباره حمید سوریان گل سرسبد کشتی جهان و المپیک نظر بدی، کارلین روس باید نظر بده نه شما، که اتفاقا برای سوریان بزرگ نظر عالی داد. چونکه شما نیستید همه رو زیر سوال میبرید، نمیدانم حرمت مربی، مرحمت بزرگتری، آداب پهلوانی در شما کجا رفته. هیهات

avatar
۱۴۰۰-۱۰-۰۵ ۰۱:۳۷

آقای رضایی شما هم زیر نظر همین مربی وباهمین روش مدال آوردی . در دنیای مرسوم هست که عین بی عقلیه کسی به تیم برنده دست بزنه . یه آدم دیوانه مثل عبدولی خوبه بیاد مربی تیم ملی بشه . یا امید نوروزی که با دوتا مدال از خود بی خود شده . بجای این حرفها خوبه قدری مرام و معرفت داشته باشید.

avatar
۱۴۰۰-۱۰-۰۵ ۱۱:۵۴

احسنت رحمت شیرمادرت

avatar
۱۴۰۰-۱۰-۰۵ ۱۸:۰۲

آفرین بر قاسم رضایی ، امید نوروزی ،جمشید خیر آبادی و...بخاطر حرفهای به حقشان

avatar
۱۴۰۰-۱۰-۰۵ ۲۳:۳۶

سعید عبدولی هم قربانی همین انحصار طلبی شد.

avatar
۱۴۰۰-۱۱-۲۴ ۰۹:۳۷

درود بر ببر آمل جهان پهلوان ادب و معرفت و مردانگی قاسم رضایی