• شنبه / ۴ دی ۱۴۰۰ / ۱۴:۲۵
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1400100402326
  • خبرنگار : 50404

اکران مردمی گشت ارشاد ۳ در مشهد با حضور بازیگران و عوامل فیلم

اکران مردمی گشت ارشاد ۳ در مشهد با حضور بازیگران و عوامل فیلم

ایسنا/خراسان رضوی اکران مردمی فیلم سینمایی گشت ارشاد سه یکشنبه و دوشنبه، پنجم و ششم دی، با حضور بهنام بانی و ساعد سهیلی، بازیگران این فیلم، سعید سهیلی کارگردان و حسام سامری‌زاده نویسنده و سینا مهراد در سه سینمای مشهد برگزار می‌شود.

اکران مردمی فیلم سینمایی گشت ارشاد سه یکشنبه، پنج دی، ساعت ۱۶ با حضور کارگردان، بازیگران و نویسنده این فیلم در پردیس سینمایی اطلس مشهد و ساعت ۱۹ در پردیس سینمایی ویلاژتوریست مشهد برگزار می‌شود. همچنین روز دوشنبه، ۶ دی‌ ماه، ساعت ۱۷ اکران مردمی این فیلم در سینما سیمرغ مشهد برگزار خواهد شد.

بر خلاف اکران‌های مردمی قبلی فیلم‌ها در مشهد و با اینکه در پوسترهای اولیه اکران مردمی گشت ارشاد سه در مشهد پردیس سینمایی هویزه نیز جزو برگزارکنندگان اکران مردمی این فیلم اعلام شده بود، صفحه مجازی این سینما اعلام کرده این اکران مردمی در پردیس سینمایی هویزه برگزار نخواهد شد. همچنین پردیس سینمایی آرمیتاژ نیز از لیست اکران مردمی این فیلم که در پوسترهای اولیه برای آن سانس تعیین شده بود، حذف شد.

فیلم سینمایی گشت ارشاد سه به تهیه‌کنندگی و کارگردانی سعید سهیلی سومین قسمت از سری پرطرفدار گشت ارشاد است که ساعد سهیلی، پولاد کیمیایی، بهنام بانی، میرطاهر مظلومی، نازنین کیوانی، مبینا رحمتی، اسدالله منجزی، امیر محاسبتی، اشکان عقیلی، مهدی دانایی فرد، با معرفی علیرضا خواجه‌نیا و با هنرمندی امیر جعفری گروه بازیگران این فیلم را تشکیل می‌دهند. گشت ارشاد سه در تهران فیلمبرداری شده و نویسندگی آن بر عهده حسام سامری‌زاده بوده است.

داستان این فیلم در ادامه قسمت‌های قبلی فیلم‌ گشت ارشاد است و به آشنایی حسن و عطا با بازی ساعد سهیلی و پولاد کیمیایی با شخصی که علاقه به خوانندگی دارد، با بازی بهنام بانی می‌پردازد. در داستان این فیلم حسن و عطا به او کمک می‌کنند تا بخواند اما به دلیل فالشی صدا نمی‌تواند کنسرت بگذارد و شرط می‌گذارد که اولین کنسرت خود را در مشهد برگزار کند و... .

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha