• یکشنبه / ۵ دی ۱۴۰۰ / ۰۷:۵۴
  • دسته‌بندی: تولید و تجارت
  • کد خبر: 1400100502649
  • خبرنگار : 71623

دست خریداران خودرو در حنا ماند‍!

دست خریداران خودرو در حنا ماند‍!

برخی تماس‌ها با ایسنا حاکی از مشکل عده‌ای از خریداران خودرو برای تهیه کارت ماشین است، اما به نظر می‌رسد تولید این کارت‌ها زیر نظر نیروی انتظامی انجام می‌شود.

به گزارش ایسنا، اخیرا عده‌ای در تماس با خبرگزاری، از مشکل تهیه کارت خودرو خبر داده‌اند. یکی از خریداران می‌گوید که از مهر ماه خودرو خریده، اما موفق به دریافت کارت خودرو نشده است. نمایندگی شماره تماسی از ناجا به این فرد داده و در نهایت اپراتور ناجا گفته تامین کارت‌های مورد نیاز چاپ کارت خودرو با مشکلاتی مواجه بوده و به تازگی در حال توزیع است. بنابراین فعلا کارت خودروی خریداران سه ماه قبل در دست تولید و تامین قرار دارد. بنابراین این افراد باید فعلا کپی برگ سبز خودرو را با خود حمل کنند.

در این رابطه احمد ابوالحسنی، رئیس اتحادیه چاپخانه‌داران تهران، در گفت‌وگو با ایسنا، گفت: چاپخانه تولیدکننده کارت خودرو، زیرمجموعه نیروی انتظامی است. بنابراین عضو اتحادیه نیست که اطلاعات دقیق‌تری درباره مشکلات این واحد در دسترس باشد. البته طبق قانون این واحد هم باید از اتحادیه مجوز دریافت کند که پیگیر این موضوع هستیم.

اما به گفته وی تولید کارت خودرو حتی از تولید عابربانک هم ساده‌تر است.

رئیس اتحادیه چاپخانه‌داران تهران همچنین تاکید کرد که اعضای اتحادیه آمادگی دارند به سرعت و در هر تیراژی این کارت‌ها را تولید کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۰-۱۰-۰۵ ۱۰:۳۹

چقدر عنوان بی ربطی انتخاب شده!

avatar
۱۴۰۰-۱۰-۰۵ ۱۱:۱۸

حالا کسایی که ثبت نام خودرو 3 ماهه کردن 6 ماهه خودرو تحویل نگرفتن دستشون تو چی گذاشته شده ؟

avatar
۱۴۰۰-۱۰-۰۵ ۱۱:۳۵

شده مثل کارت ملی

avatar
۱۴۰۰-۱۰-۰۵ ۱۱:۲۴

سلام بنده خودرو ئی را در فروردین از ایران خودرو تحویل گرفتم که اطلاعات روی کارت آنقدر کم رنگ چاپ شده اند که بزحمت قابل خواندن هستند من نمیدانم آن مامور نیروی انتظامی در مرکز اطلاعات خود قادر به خواندن کلماتی که تایپ و بعد روی کارت پرینت نموده است بوده است یا خیر بنظر میرسد که متاسفانه حتی حاضر به گوشزد نمودن مشکلات به روسای خود و حل آنها نبوده و فقط از سر خود باز نموده و آنطرف مشتری را دست بسر نموده اند و برایشان مشکلات مردم اهمیت ندارد با خواندن خبر بالا فهمیدم که مشکل واقعا و از قبل جدی بوده اما هیچکس حاضر به حل مشکل نبوده و نیست

avatar
۱۴۰۰-۱۰-۰۵ ۱۱:۵۷

سلام لطفا بررسی کنید چرا ایران خودرو ماشین هایی رو که قراربود سه ماهه تحویل بده ،تحویل نمیده و هیچ خبری از ماشین ها نیست

avatar
۱۴۰۰-۱۰-۰۵ ۱۵:۵۷

چون ماشین ندارند فقط ثبت نام دارند

avatar
۱۴۰۰-۱۰-۰۶ ۰۲:۵۸

کی بررسی کنه؟

avatar
۱۴۰۰-۱۰-۰۵ ۱۴:۴۳

درمورد عدم تحویل چندین ماهه خودروهای مدیران خودرو هم گزارش تهیه کنید. الان ۴ ماهه منتظر ماشینی هستیم که قرار بود یک ماهه تحویل بدن. تازه، نقد هم خریدیم!

avatar
۱۴۰۰-۱۰-۰۵ ۲۲:۳۹

پول ها رو از مردم کامل گرفتند ولی گویا تحویل خودرو با تاخیر انجام می شود شما اگر انسان هستید در زمان تحویل خودرو تکمیل وجه کنید این چه حقه بازی و کلاهبرداری است که کسی هم نمی بیند