• یکشنبه / ۵ دی ۱۴۰۰ / ۱۵:۲۷
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1400100503269
  • خبرنگار : 30054

آرادآهن مرجع فروش میلگرد و تامین‌کننده میلگرد ذوب آهن اصفهان

آرادآهن مرجع فروش میلگرد و تامین‌کننده میلگرد ذوب آهن اصفهان

قیمت روز میلگرد از متغیرهای مهم در محاسبه هزینه انواع ساخت و سازها به شمار می‌آید.

به گزارش ایسنا بنابر اعلام آراد آهن، کاربرد گسترده انواع مختلف این مقطع فولادی اصلی‌ترین دلیل برای اهمیت قیمت میلگرد به شمار می‌آید. چرا که در برآورد هزینه‌های بخش‌های گوناگون صنعت و ساختمان سازی اثرگذار است. بر همین اساس است که استعلام قیمت امروز میلگرد برای هر پروژه عمرانی جزء جدایی ناپذیر آن محسوب می‌شود. در واقع ارزش میلگرد کارخانجات معتبر از سراسر کشور نظیر میلگرد ذوب آهن اصفهان به دلیل استحکام بخشیدن به سازه‌هایی است که این مقاطع فولادی در آن‌ها به کار می‌روند.

قیمت میلگرد

هر نوع میلگرد اعم از ساده و آجدار کاربرد متفاوتی دارد. اطلاعات فنی هر کدام از انواع مختلف میلگرد اثر مستقیم بر تعیین قیمت میلگرد دارد. مشخصات فنی میلگرد سایز و ابعاد، وزن، خمش، مقاومت تسلیم و مقاومت کششی آن‌ها را شامل می‌شود. برنامه‌ریزی خط تولید کارخانه  برای ساخت انواع مختلف میلگرد بر اساس مشخصات فنی و استاندارهای بین‌المللی انجام می‌شود. علاوه بر مشخصات فنی انواع این مقاطع فولادی، عوامل متعدد دیگری نیز بر نوسانات قیمت میلگرد تأثیر می‌گذارند. این عوامل همواره در حال تغییر هستند به گونه‌ای که اغلب مواقع قیمت‌ها را به صورت روزانه و گاهی ساعتی تغییر می‌دهند. این امرو ضرورت استعلام قیمت روز میلگرد را پررنگ‌تر می‌کند.

قیمت روز میلگرد

 قیمت روز میلگرد وابسته به عموما میلگرد بر اساس وزن یا میزان تناژ مورد نیاز خریدار نیز است. برخی از عواملی که به عنوان متغیرهای اثرگذار بر قیمت میلگرد شناخته می‌شوند، عبارتند از :

میزان عرضه و تقاضا

میزان عرضه و تقاضا برای یک نوع خاص میلگرد می‌تواند قیمت آن را کاهش و یا افزایش دهد. به هر دلیلی که  تعادل عرضه و تقاضا به هم بخورد، قیمت روز میلگرد تغییر می‌کند. زمانی که تقاضا برای یک نوع خاص از میلگرد مثلا میلگرد ذوب آهن اصفهان در بازار بالاتر از روال عادی آن شود ولی تولید و عرضه آن در همان وضعیت سابق قرار داشته باشد، قیمت این نوع میلگرد افزایش پیدا می‌کند.

هزینه مواد اولیه

قیمت روز میلگرد با توجه به تغییرات قیمت مواد اولیه در بازار تغییر می‌کند.

آرادآهن مرجع فروش میلگرد و تامین‌کننده میلگرد ذوب آهن اصفهان

قیمت دلار و ارز

قیمت دلار و ارز، قیمت میلگرد را نیز دچار نوسان خواهد کرد. از آن جایی که این عامل تغییر قیمت عموماً در طی روزهای هفته نیز ثابت نمی ماند.

هزینه حمل و نقل

هزینه حمل و نقل به دلیل این که تابع قیمت انرژی و نفت است. این هزینه اثرگذار بر قیمت میلگرد، از تهیه مواد اولیه گرفته تا حمل بر هزینه نهایی میلگرد تاثیر می‌گذارد.

مقدار نیاز صنایع وابسته

به هر اندازه صنایع مختلفی که انواع میلگرد را مورد استفاده قرار می‌دهند، رونق بیشتری پیدا کنند به طور قطع میزان تقاضا نیز بالاتر خواهد رفت. به این ترتیب، با بالا رفتن میزان تقاضا قیمت روز میلگرد هم بیشتر می‌شود. البته این مورد به دلیل این که رونق تولید و گسترش فعالیت کارخانه‌های تولیدکننده را به همراه خواهد داشت قطعاً با مدیریت صحیح مشکلی برای مصرف‌کنندگان ایجاد نخواهد کرد. به این معنی که کنترل قیمت برای تولیدکنندگان امری غیرممکن نخواهد بود.

آرادآهن مرجع فروش میلگرد و تامین‌کننده میلگرد ذوب آهن اصفهان

قیمت میلگرد را از کجا ببینیم

یکی از سؤال‌هایی که برای مدیران پروژه‌های مختلف ساختمانی و صنعتی پیش می‌آید این است که قیمت میلگرد را از کجا ببینیم؟ راحت‌ترین، بهترین و سریع‌ترین راه برای استعلام قیمت روز میلگرد سایت معتبر و مرجع فروش آهن در سراسر کشور است. آراد آهن مرجع قیمت گذاری آنلاین میلگرد یکی از این مراکز با سابقه بسیار طولانی است. آراد آهن به عنوان نمایندگی فروش کارخانه‌های معتبر کشور فعالیت می کند و بهترین قیمت موجود در بازار را برای مشتریان خود ارائه می‌دهد.

در این نمایندگی فروش انواع محصولات فولادی اعم از میلگردهای تولیدی کارخانه های سراسر کشور از جمله میلگرد ذوب آهن اصفهان جزء اقلام پرفروش آن به شمار می‌رود. قیمت روز میلگرد مربوط به محصولات فولادی به صورت روزانه در وب سایت این نمایندگی ثبت و در اختیار مشتریان قرار داده می‌شود. مدیران پروژه‌های گوناگون صنعتی و ساختمانی می‌توانند قیمت میلگرد کارخانجات معتبر امروز را تنها با مراجعه به وب سایت آراد آهن و با چند کلیک به راحتی دریافت کنند.

آرادآهن مرجع فروش میلگرد و تامین‌کننده میلگرد ذوب آهن اصفهان

میلگرد ذوب آهن اصفهان

میلگرد ذوب آهن اصفهان در بین انواع میلگردهای تولید شده در کشور به عنوان با کیفیت‌ترین و استانداردترین نوع میلگرد شناخته می‌شود. کارخانه ذوب آهن اصفهان بزرگ‌ترین و اولین کارخانه‌ای در کشور است که از ابتدای فعالیت خود تولید بهترین انواع محصولات فولادی را در کارنامه خود دارد. با وجود گذشت سال‌ها از فعالیت این کارخانه هنوز هم خط تولید آن بهترین مقاطع فولادی را در کشور تولید می‌کند.

قیمت میلگرد ذوب آهن اصفهان در مقایسه با قیمت دیگر انواع میلگرد بالاتر است. با این وجود، خریداری کردن میلگرد ذوب آهن اصفهان برای انجام انواع پروژه‌های عمرانی یکی از به صرفه‌ترین خریدها محسوب می‌شود. چرا که قیمت آن در مقایسه با کیفیتی که این میلگردها دارا هستند، فوق‌العاده دارای صرفه اقتصادی است. استانداردی که میلگرد اصفهان بر اساس آن تولید می‌شود، استاندارد روسیه است. یکی دیگر از ویژگی‌های این نوع میلگرد این است که وزن میلگردها به مقدار وزنی که در جدول اشتال میلگرد ثبت شده است، بی نهایت نزدیک است.

انتهای رپرتاژ آگهی 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha