• یکشنبه / ۵ دی ۱۴۰۰ / ۱۹:۳۸
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1400100503432
  • خبرنگار : 50052

فرماندار مینودشت:

تشکیل شورای مشورتی فرماندار در مینودشت/ مهاجرت از روستا به شهر نگران کننده است

تشکیل شورای مشورتی فرماندار در مینودشت/ مهاجرت از روستا به شهر نگران کننده است

ایسنا/گلستان فرماندار شهرستان مینودشت با اشاره به ضرورت جبران عقب ماندگی های توسعه ای این شهرستان، گفت: به زودی شورای مشتورتی فرماندار با حضور نخبگان تشکیل خواهیم داد.

محمدتقی قزلسفلو در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به اینکه بعد از 12 سال مجددا به شهر و زادگاه خود بازگشته است، اظهار کرد: از اینکه دوباره توفیق پیدا کردم تا خادم همشهریان عزیزم در دارالولایه باشم بسیار خرسند و خوشحالم و امیدوارم بتوانم در مسیر خدمت ثابت قدم باشم.

وی با بیان اینکه به طور کامل و نقطه به نقطه شهرستان مینودشت را می شناسم، افزود: شهرستان مینودشت هم عقبه تاریخی و فرهنگی دارد، هم دارای جوانان نخبه است و هم سابقه درخشانی در جریان انقلاب و دفاع مقدس دارد.

فرماندار شهرستان مینودشت از نزدیک شدن به حماسه مردم شرق استان از جمله مینودشت در 12 دی ماه، خاطرنشان کرد: این واقعه تاریخی برای همیشه در کارنامه پرافتخار مردم این شهرستان در کنار حضور پرشور و خودجوش مردم در راهپیمایی ۹ دی و نه بزرگ به فتنه گران باقی خواهد ماند.

قزلسفلی با بیان اینکه شهرستان مینودشت پتانسیل های بسیاری در حوزه کشاورزی، دامداری و گردشگری را داشته اما متاسفانه روی توسعه را به خود ندیده است، ادامه داد: در طول سال های انقلاب خیلی کارها شده و وقتی ۴۰ سال قبل را با الان مقایسه می کنم خیلی تغییرات داشته ایم و اینک در قله هستیم.

وی با ابراز تاسف از آمار بیکاری در شهرستان مینودشت، اضافه کرد: باید ببینیم چه عاملی اتفاق افتاد که مردم از روستا به شهرها مهاجرت کردند، آیا به این فکر کرده ایم که مهاجرت از روستا به شهرها به خاطر این بوده که ما در برخی جاها اشتباه کردیم.

فرماندار شهرستان مینودشت با اشاره به اینکه در این شهرستان ۷۶ روستای جنگلی داریم، افزود: اگر به بهانه منابع طبیعی از دامدار حمایت نکنیم و اگر جوان روستایی آن امکانات قبل را نداشته باشند، در جا خواهد زد.

قزلسفلی امنیت پایدار و خصوصا امنیت روانی، وحدت و یکپارچگی، تقویت فرهنگ یکدلی بین مدیران و پرسنل شهرستان، برنامه ریزی، قانون مداری و تکریم ارباب رجوع را مهمترین برنامه های خود دانست و گفت: به زودی با حضور صاحب نظران و نخبگان شورای مشورتی تشکیل خواهیم داد و مسئولیت هایی که بر دوش ما قرار دارد را شبانه روزی پیگیری خواهیم کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha