• یکشنبه / ۵ دی ۱۴۰۰ / ۲۰:۵۶
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1400100503459
  • خبرنگار : 50477

ششمین فرماندار جدید گلستان

مراسم تکریم و معارفه فرماندار کلاله برگزار شد/ مهاجر: فرمانداران فاتح قلب ها باشند

مراسم تکریم و معارفه فرماندار کلاله برگزار شد/ مهاجر: فرمانداران فاتح قلب ها باشند

ایسنا/گلستان با حضور معاون سیاسی و امنیتی استاندار گلستان آئین تکریم و معارفه فرماندار شهرستان کلاله برگزار شد.

مراسم رسمی تکریم و معارفه فرماندار شهرستان کلاله در شرق استان گلستان عصر امروز با حضور معاون سیاسی و امنیتی استاندار، جمع کثیری از مدیران، نخبگان، روحانیون، جوانان و خانواده شهدا و ایثارگران برگزار شد.

امیرالمومنین (ع) الگوی فرمانداران باشد

امام جمعه موقت کلاله در این مراسم با اشاره به اینکه مسئولیت در حکومت دینی یک تکلیف دینی و شرعی و یک بار سنگین برای خدمتگزاری است، اظهار کرد: توقع همه مردم از مدیر انقلاب اسلامی پویا بودن برای رفع مشکلات مردم و در وسط صحنه کار و تلاش است.

حجت الاسلام مهدی نیا با بیان اینکه الگوی شما مدیران باید امیرالمومنین علی (ع) باشد، افزود: امروز بر گردن فرماندار محترم و سایر مدیران در جامعه ما دو تکلیف قرار دارد که یکی نفع رساندن به مردم و دومی اینکه این خدمت برای رضای خدا باشد.

وی با تاکید بر اینکه خودتان را در برابر خدا و مردم مسئول بدانید، خاطرنشان کرد: مخلوقات عیال خدا هستند و برای همین است که روایت داریم محبوب ترین فرد نزد خدا کسی است که نفع بیشتری به مردم و بندگان خدا می رساند.

مراسم تکریم و معارفه فرماندار کلاله برگزار شد/ مهاجر: فرمانداران فاتح قلب ها باشند

خوشحالم شرمنده مردم و خداوند نشدم

فرماندار سابق شهرستان کلاله با اشاره به اینکه امروز با سربلندی در برابر خدا و مردم مسئولیت را به برادری بسیجی و انقلابی تحویل می دهم، افزود: در طول دوران خدمت 17 ماهه در شهرستان کلاله از هیچ تلاشی برای توسعه شهرستان فروگذار نکردم.

محمد ابراهیمی تودرواری با بیان اینکه اضافه کردن 24 هکتار به محدوده ناحیه صنعتی شهرستان باعث شده تا دیگر هیچ سرمایه گذاری در شهرستان به دلیل فقدن زمین معطل نماند، ادامه داد: بهسازی، ایجاد و ترمیم جاده های بین روستایی در روستاهای مختلف از جمله خدماتی است که آن را برای خود توفیق می دانم چون به مردم محروم روستاها کمک شایانی کرد.

وی از ایجاد ۲۳ بند خاکی، سنگی و ملاتی برای جلوگیری از فرسایش اراضی زراعی  با ارزش ۲۳ میلیارد تومان در مدت مسئولیت خود خبر داد و گفت: مشکل تردد در چندین روستا را در همان ۴ ماه اول اصلاح و رفع کردیم و پلهای متعددی را در این مدت در این مسیرها ایجاد کردیم.

فرماندار سابق شهرستان کلاله با تاکید بر اینکه انتخاب فرهاد شیبک بهترین انتخابی بود که می توانست صورت بگیرد، گفت: از استاندار گلستان بابت این انتخاب شایسته تشکر کرده و می دانم فرهاد شیبک که صداقت و سلامت سرلوحه کار اوست با داشتن برنامه موفق و سربلند خواهد بود.

مراسم تکریم و معارفه فرماندار کلاله برگزار شد/ مهاجر: فرمانداران فاتح قلب ها باشند

توکل و توسل دوبال موفقیت فرمانداران

معاون سیاسی و امنیتی استاندار گلستان نیز در این آئین با اشاره به اینکه مهمترین عنصر موفقیت برای مدیران توکل بر خدا و باور به وعده الهی است، اضافه کرد: میزان موفقیت ما به امکانات و ابزار در دسترس ما نیست بلکه به میزان توکل و باور به وعده های الهی است.

سیدعلی مهاجر با بیان اینکه توسل به اهل بیت عصمت و طهارت (ع) و اهل ذکر بودن را مولفه دوم مدیر انقلابی دانست و تاکید کرد: شهید طهرانی مقدم بزرگترین توفیقات موشکی کشور را مرهون توسل به امام رضا (ع) می دانست.

وی با تاکید بر اینکه مدیر انقلابی ضمن فراموش نکردن دوبال توکل و توسل، شهدا را کنار خودش می بیند و گوش به فرمان ولی است، تصریح کرد: کم کردن فاصله نخبگان با ادارات و نهادها و دوری از تعصبات و نگاههای بر خلاف همدلی و وحدت انتظار اساسی ما از فرمانداران و مدیران است.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار گلستان با اشاره به اینکه فرمانداران باید فاتح قلب ها باشند، اظهار کرد: فرمانداران باید با نگاهی مردمی و توجه به همه ابعاد انسانی مردم به نیازهای آنها با تمام تمرکز توجه کرده و برای رفع آنها با روحیه جهادی تلاش کند.

مراسم تکریم و معارفه فرماندار کلاله برگزار شد/ مهاجر: فرمانداران فاتح قلب ها باشند

گرد محرومیت را از چهره کلاله می زدائیم

فرماندار جدید شهرستان کلاله در این آئین با اشاره به اینکه برای نخستین بار است که استاندار در حکم ابلاغ فرمانداران نقشه راه را هم ترسیم کرده است، ادامه داد: تمام تلاش خود را خواهم کرد تا انتظارات استاندار محترم که در حکم ابلاغ حقیر درج شده با سرعت هر چه تمام تر محقق شود.

فرهاد شیبک شهرستان کلاله را شهرستان ولایتمداری و وحدت اسلامی دانست و گفت: تلاش خواهیم کرد گرد محرومیت را از چهره شهرستان کلاله با همتی مضاعف و با بهره مندی از توانمندی جوانان، نخبگان، دانشگاهیان، بانوان و مجموعه فرهیختگان بزدائیم.

وی با تشریح ظرفیت های بالقوه شهرستان کلاله در حوزه کشاورزی، دامپروری و امنیت غذایی، خاطرنشان کرد: در بخش گردشگری، ورزش و سلامت نیز شهرستان کلاله می تواند به محور و قطب منطقه تبدیل شود که برای رسیدن به این منظور نیز برنامه های خاصی را تدوین کرده ایم.

فرماندار شهرستان کلاله با ضروری دانستن تقویت جبهه فرهنگی انقلاب و حمایت از جوانان توانمند و انقلابی، اضافه کرد: امیدواریم بتوانیم در راستای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب و توسعه فعالیت های دانش بنیان با بهره گیری از مجموعه های انقلابی از جمله جهاددانشگاهی گام های موثری برداریم.

مراسم تکریم و معارفه فرماندار کلاله برگزار شد/ مهاجر: فرمانداران فاتح قلب ها باشند

به گزارش ایسنا در پایان این مراسم از زحمات محمد ابراهیم تودرواری تشکر و حکم انتصاب فرهاد شیبک به عنوان فرماندار جدید کلاله به وی اعطا شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha