• دوشنبه / ۶ دی ۱۴۰۰ / ۱۱:۱۶
  • دسته‌بندی: دفاعی - امنيتی
  • کد خبر: 1400100603798
  • خبرنگار : 71480

رئیس ستاد بزرگداشت شهادت سردار سلیمانی اعلام کرد

برنامه‌های بزرگداشت دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی

برنامه‌های بزرگداشت دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی

رئیس ستاد بزرگداشت شهادت سردار سلیمانی به تشریح ویژه‌برنامه‌های بزرگداشت دومین سالگرد شهادت سردار قاسم سلیمانی پرداخت.

به گزارش ایسنا،‌ سردار حسن‌زاده رئیس ستاد بزرگداشت شهادت سردار سلیمانی در نشست خبری امروز (دوشنبه ۶ دی ماه) با اشاره به ویژه‌ برنامه‌های بزرگداشت دومین سالگرد شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی، اظهار کرد: از دو ماه گذشته ستاد بزرگداشت سردار شهید قاسم سلیمانی در تهران بزرگ شکل گرفت و در این راستا دو ستاد رسمی و مردمی فعالیت خواهند داشت.

وی اظهار کرد: در ستاد بزرگداشت سردار سلیمانی تصمیم گرفته شد که به مدت ۱۰ روز از دهم تا بیستم دی ماه به عنوان ایام گرامیداشت سالگرد شهادت قاسم سلیمانی در نظر گرفته شود که برنامه های مختلفی در این مدت برگزار می کنیم.

سردار حسن زاده خاطرنشان کرد: روز ۱۰ دی ماه همایش بزرگ یاران حاج قاسم با حضور پیشکسوتان جهاد و شهادت، فرماندهان و همرزمان شهید سلیمانی در دوران دفاع مقدس و همرزمان مدافع حرم این شهید بزرگوار در حسینیه پادگان حضرت ولیعصر (عج) برگزار می شود.

فرمانده سپاه حضرت محمد رسول‌الله (ص) تهران بزرگ ادامه داد: این فرماندهان خاطرات خود از رشادت های حاج قاسم سلیمانی را در چهل سال گذشته بیان می کنند. ما در این همایش در خدمت یکی از فرماندهان امروز جبهه مقاومت و از همرزمان نزدیک شهید سلیمانی خواهیم بود.

وی همچنین اعلام کرد: در روز ۱۱ دی ماه اجتماع بزرگ دختران حاج قاسم سلیمانی در مجموعه ۱۲ هزار نفری آزادی برگزار می‌شود. در روز ۱۲ دی ماه دو مراسم محوری در تهران برگزار خواهد شد. یک مراسم بزرگداشت توسط اصناف و بازاریان تهران در مسجد امام خمینی (ره) برگزار می شود و یک کنگره ادبی مقاومت با عنوان مرد میدان با حضور شعرایی از داخل کشور و جبهه مقاومت و سایر کشورها در حوزه هنری برگزار خواهد شد.

رئیس ستاد بزرگداشت شهادت سردار سلیمانی اظهار کرد: در روز ۱۳ دی ماه با حضور آحاد مردم، مراسم بزرگداشتی در مصلی تهران برگزار می شود. این مراسم که مهم ترین مراسم بزرگداشت سردار دل هاست از ساعت ۱۴ آغاز می شود و ما از مردم برای حضور در این مراسم دعوت می کنیم.

وی تجلیل از ۱۱۰ کارمند در همایش کارمند تراز مکتب حاج قاسم سلیمانی در سالن اجلاس سران در روز ۱۴ دی، اجتماع بزرگ کارگری با عنوان «مردان تولید» در حرم امام خمینی (ره) و وداع و انس با شهدا در مصلی امام خمینی (ره) در روز ۱۵ دی، تشییع ۱۵۰ شهید گمنام در روز ۱۶ دی، برپایی نمایشگاهی از توانمندی‌های موشکی در حاشیه نماز جمعه در روز ۱۷ دی و مراسم تجلیل و تکریم و ارائه دستاوردهای طرح شهید قاسم سلیمانی در سالن اجلاس سران با دعوت از سران قوا در ۲۰ دی را از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده به مناسبت دومین سالروز شهادت سپهبد شهید قاسم سلیمانی برشمرد.

فرمانده سپاه حضرت محمد رسول‌الله (ص) تهران بزرگ گفت: به همین مناسبت، ارائه کمک‌های مومنانه و میز خدمت، برگزاری هزار مراسم بزرگداشت در محلات و ۱۱۴ مراسم محوری از دیگر برنامه‌هایی است که در سطح شهر تهران بزرگ پیش‌بینی شده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha