• دوشنبه / ۶ دی ۱۴۰۰ / ۱۴:۴۸
  • دسته‌بندی: دفاعی - امنيتی
  • کد خبر: 1400100604109
  • منبع : ارتش جمهوری اسلامی ایران

فرمانده آماد و پشتیبانی هوایی نیروی هوایی ارتش:

تداوم عملیات های نظامی در گرو داشتن آماد و پشتیبانی هماهنگ و منسجم است

تداوم عملیات های نظامی در گرو داشتن آماد و پشتیبانی هماهنگ و منسجم است

امیر سرتیپ دوم خوشنویسان بابیان اینکه هر گونه فعالیت و ماموریتی در نیرو های مسلح بدون وجود آماد و پشتیبانی هماهنگ و منسجم امکان پذیر نیست، گفت: پشتیبانی هماهنگ، منسجم و یکپارچه عامل اصلی برتری نظامی، عملیاتی و تاکتیکی در میدان نبرد است.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ دوم خوشنویسان فرمانده آماد و پشتیبانی هوایی نیروی هوایی ارتش، با اشاره به اهمیت و حساسیت بخش آماد و پشتیبانی گفت: این حوزه طیف وسیعی از فعالیت ها و فرآیندها را در مقاطع مختلف در بر می‌گیرد. هر گونه فعالیت و ماموریتی در نیروهای مسلح بدون وجود آماد و پشتیبانی امکان پذیر نیست چرا که تداوم انجام ماموریت‌های عملیاتی در گرو داشتن آماد و پشتیبانی هماهنگ و منسجم است.
 وی تصریح کرد: آماد و پشتیبانی به مانند سیستم خونرسانی در پیکره نیروهای مسلح و ارتش جمهوری اسلامی ایران مشغول ایفای نقش است و هر گونه اخلال در این سیستم فعالیت کل سامانه را مختل خواهد کرد.
فرمانده آماد و پشتیبانی هوایی نیروی هوایی افزود:  ما در حوزه های آمادگی تجهیزات عمده، ساخت و نوآوری ها، آماد و قطعه سازی، ترابری، حمل و نقل، پشتیبانی عمومی و بسیاری دیگر از حوزه های پشتیبانی به پیشرفت قابل ملاحظه‌ای در برابر ابعاد مختلف تهدیدات دست یافته‌ایم.
وی خاطر نشان کرد: کارکنان حوزه آماد، پشتیبانی و فرماندهی نیروی هوایی ارتش به منظور افزایش کارآمدی و بهره‌وری همواره در تلاش هستند تا انشالله بتوانیم بیش از پیش به موفقیت‌های چشمگیر دست یابیم.
امیر سرتیپ دوم خوشنویسان در پایان گفت: به منظور اجرای دقیق تدابیر مقام معظم رهبری (مدظله العالی) فرماندهی آماد و پشتیبانی هوایی به عنوان بازوی اجرایی معاونت آماد و پشتیبانی نیروی هوایی ارتش با بهره مندی از منابع مختلف مورد نیاز در حوزه پشتیبانی مشغول اجرای ماموریت‌های محوله و خدمت رسانی برای ارتقاء و پیشرفت هر چه بیشتر نیروی هوایی ارتش در تمامی حوزه‌ها است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha