• دوشنبه / ۶ دی ۱۴۰۰ / ۲۲:۰۱
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1400100604305
  • خبرنگار : 50477

مدیرکل صدا و سیما گلستان تاکید کرد:

حضرت زهرا (س) اَبَررسانه پژواک مظلومیت ها بود/ پخش زنده برنامه تلویزیونی سردار دلها

حضرت زهرا (س) اَبَررسانه پژواک مظلومیت ها بود/ پخش زنده برنامه تلویزیونی سردار دلها

ایسنا/گلستان اعضای ستاد مردمی ویژه دومین سالگرد بزرگداشت شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی با حضور در صدا و سیمای گلستان با مدیرکل این مرکز دیدار و گفتگو کردند.

عبدالمحمد منتظرحجت در دیدار با اعضای ستاد مردمی دومین سالگرد بزرگداشت شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی با عرض تسلیت به مناسبت ایام شهادت صدیقه کبری (س) و شهادت سردار سلیمانی، ابومهدی المهندس و همراهان شهیدشان، اظهار کرد: حضرت زهرا (س) چه در حیات دنیوی با برکتشان و چه در شهادت خود یک رسانه‌ قوی برای پژواک مظلومیت‌ها و بیان ظلم‌هایی بودند که در عصر ایشان صورت گرفت.

وی با بیان اینکه حضرت زهرا (س) فریادگر اسلام ناب محمدی و برجسته‌ترین مدافع حرم است که با غیرت فاطمی از حریم اسلام و حریم ولایت علوی محافظت کرد، افزود: شهید سلیمانی، در تداوم مسیر فاطمی الگوی مدیر تراز انقلاب اسلامی، اسطوره آزادی‌خواهی وعدالتخواهی بود و آزادی را برای همه می‌خواست.

مدیرکل صدا و سیمای استان گلستان با تاکید بر اینکه همزمان با نزدیک شدن به دومین سالروز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی، برنامه‌ریزی برای تولید و پخش ویژه برنامه‌های تلویزیونی  و رادیویی با شیب ملایم در صداوسیمای گلستان شروع شده، خاطرنشان کرد: برنامه‌هایی با محوریت شهادت ایشان و تبیین ابعاد مختلف زندگی و مبارزات سردار در دست تهیه و تولید است که از آن جمله می‌توان به پخش ویژه ‏برنامه «سردار دل‏ها» از ساعت  21:00 به مدت 60 دقیقه از 5 دی ماه به‏ صورت زنده از سیمای گلستان پخش می شود.

منتظرحجت اذعان با اشاره به اینکه در حوزه صدا، برنامه‌های گوناگون در ساختارهای مختلف نمایش، مستند، سخنرانی، گزارش مستند، ترکیبی ساده و نمایشی و مسابقه طراحی و تولید شده‌اند، ادامه داد: معاونت های خبر و فضای مجازی هم تولید و پخش گزارش‏ های خبری از رویدادهای استانی با موضوع سردار سلیمانی و گرامیداشت سالگرد شهادت ایشان را برای پخش از شبکه های سراسری و شبکه های مجازی در دست کار دارند.

وی بر ضرورت برگزاری مراسم دومین سالگرد شهادت شهید سپهبد سردار حاج قاسم سلیمانی با هم افزایی بخش‌ها و کمیته‌های مختلف و همراهی گروه‌های مردمی با تمرکز بر اجرای برنامه‌های نو و مردمی تاکید کرد و گفت: باید قدر فرصت پیش آمده جهت انجام خدمت در مراسم یادبود سردار دل‌ها، شهید قاسم سلیمانی را بدانیم و با سرعت و دقت بیشتر برای برگزاری باشکوه این مراسم تلاش کنیم.

در ادامه این دیدار اعضای ستاد مردمی بزرگداشت دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی ضمن تشکر و قدردانی از تعامل خوب مدیر کل صدا و سیمای گلستان با این ستاد مردمی با اشاره به شرایط برگزاری این مراسم رویکرد اصلی ستاد را همان مردمی برگزار کردن مراسم دانستند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha