• سه‌شنبه / ۷ دی ۱۴۰۰ / ۰۹:۳۵
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 1400100704508
  • خبرنگار : 71489

کوچکی‌نژاد: جهاد دانشگاهی باید بن بست‌ها را بشکند

کوچکی‌نژاد: جهاد دانشگاهی باید بن بست‌ها را بشکند

یک عضو کمیسیون برنامه و بودجه گفت: امروز همه نمایندگان مجلس جهاد دانشگاهی را به عنوان یک نهاد انقلابی و مجموعه‌ای می شناسند که باید بن بست‌ها را بشکند.

جبار کوچکی‌نژاد در حاشیه بازدید از نمایشگاه دستاوردها و توانمندی‌های جهاد دانشگاهی ۱۴۰۰ در گفت‌وگو با ایسنا، گفت: خدا را شاکرم که توفیق داشتم از نمایشگاه افتخارات جهاد دانشگاهی بازدید داشته باشم. در این نمایشگاه جهاد دانشگاهی در حوزه‌های مختلف علمی از جمله نفت، خودرو، آب، دکل، الکترونیک، کشاورزی، آموزش و بسیاری از تخصص‌های دیگر افتخارات خیلی خوبی را به نمایش گذاشته است که برخی از آنها به مرحله تولید رسیده‌اند و برخی دیگر نیز در مراحل نهایی آزمایش قرار دارند.

وی با تاکید بر لزوم حمایت مجموعه‌های مصرف‌کننده محصولات جهاد دانشگاهی از این نهاد، خاطرنشان کرد: جهاد دانشگاهی حتماً باید مورد حمایت قرار بگیرد و مجموعه‌هایی مانند ایران‌خودرو و شرکت نفت که از محصولات این نهاد استفاده می‌کنند، می‌توانند منابعی را در اختیار جهاد دانشگاهی قرار دهند و این نهاد را تقویت نمایند.

این عضو کمیسیون برنامه بودجه مجلس همچنین با اشاره به سهم مجلس در حمایت از جهاد دانشگاهی اظهار کرد: مجلس همواره در بودجه سالانه و در قانون برنامه توسعه، جهاد دانشگاهی را پر رنگ دیده‌ است؛ همچنین هر کجا که موضوع تحقیقات و نوآوری مطرح است، مجلس جهاد دانشگاهی را مورد توجه خود قرار داده است.

کوچکی نژاد با بیان اینکه « امروز همه نمایندگان مجلس جهاد دانشگاهی را به عنوان یک نهاد انقلابی و مجموعه‌ای می شناسند که باید بن بست‌ها را بشکند»، تاکید کرد: معتقدم که جهاد دانشگاهی می‌تواند در کنار همه دستگاه‌هایی که به دنبال به روزرسانی محصولات خود متناسب با تکنولوژی روز دنیا هستند، قرار بگیرد. امروز جهاد دانشگاهی در همه بخش‌های اقتصادی و خدمات کشور باید حضور داشته باشد تا بتوانیم نوآوری‌ها را در همه جا داشته باشیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha