• سه‌شنبه / ۷ دی ۱۴۰۰ / ۱۳:۰۳
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 1400100704815
  • خبرنگار : 71594

آصفری: دولت لایحه ساماندهی کارکنان دولت را ارائه کند

آصفری: دولت لایحه ساماندهی کارکنان دولت را ارائه کند

نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی با اشاره به قرار گرفتن موضوع ساماندهی کارکنان در دستور کار دولت گفت: قرار بود دولت لایحه خود را در خصوص تبدیل وضعیت استخدامی نیروهای خدماتی و شرکتی به کمیسیون اجتماعی بدهد، اما متاسفانه فرصت ۴۵ روزه آن به اتمام رسیده و دولت لایحه ارائه نکرده است.

به گزارش ایسنا، محمدحسن آصفری در جلسه علنی امروز (سه شنبه) مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی به رئیس جمهور با اشاره به اجرای عدالت در ساماندهی کارکنان دولت عنوان کرد: در راستای اجرای عدالت، ساماندهی کارکنان دولت باید در دستور کار قرار گیرد. قرار بود دولت لایحه خود را در خصوص تبدیل وضعیت استخدامی نیروهای خدماتی و شرکتی به کمیسیون اجتماعی بدهد، اما متاسفانه فرصت ۴۵ روزه آن به اتمام رسیده و دولت لایحه ارائه نکرده است.

وی تاکید کرد: خواهش می کنم در راستای اجرای عدالت، موضوع تبعیض و ناعدالتی بین کارکنان شرکت ها، کارخانه ها و ادارات پیگیری شده و ضرورت دارد این نیروها تعیین تکلیف شوند و قرارداد مستقیم با آنها منعقد شود.

عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی با اشاره به موضوع همسان سازی حقوق بازنشستگان عنوان کرد: موضوع حقوق بازنشستگان مساله جدی است و دغدغه بازنشستگان و دائمی شدن موضوع همسان سازی حقوق بازنشستگان اهمیت دارد.

آصفری افزود: برخی از بازنشستگان با حقوق ۳ یا ۴ میلیون تومان با توجه به شرایط تورمی جامعه با مشکل جدی مواجه هستند، تقاضا دارم به این موضوع توجه شود.

وی با اشاره به مشکلات بورس برای مردم بیان کرد: مساله بورس علیرغم وعده و وعیدهای داده شده، هنوز در هاله ای از ابهام قرار دارد، در لایحه بودجه درخواست ۵۶۰ هزار میلیارد تومان برای تزریق به بورس مطرح شده، ۵۰ میلیون نفر از مردم عضو بورس هستند و هنوز در ناامیدی به سر می برند، تقاضا دارم به موضوع بورس به طور جدی ورود کنید.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha