• سه‌شنبه / ۷ دی ۱۴۰۰ / ۱۳:۱۱
  • دسته‌بندی: سیستان و بلوچستان
  • کد خبر: 1400100704830
  • منبع : نمایندگی سیستان و بلوچستان

بازدید نماینده سیستان از نمایشگاه دستاوردها و ظرفیت های جهاد دانشگاهی

بازدید نماینده سیستان از نمایشگاه دستاوردها و ظرفیت های جهاد دانشگاهی

ایسنا/سیستان و بلوچستان محمد سرگزی نماینده مردم سیستان در مجلس و عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با استقبال رییس جهاد دانشگاهی کشور و معاونین ایشان از نمایشگاه دستاوردهای جهاد دانشگاهی بازدید کرد.

به گزارش ایسنا- محمد سرگزی در این بازدید از ظرفیت های مختلف جهاد دانشگاهی در حوزه پزشکی، کشاورزی و صنعت و همچنین بخش های فرهنگی و آموزشی دیدن نمود.

دکتر حمید رضا طیبی رییس جهاد دانشگاهی کشور ضمن قدر دانی از حضور ایشان بر آمادگی جهاد دانشگاهی برای انتقال دانش فنی این نهاد علمی به استان سیستان و بلوچستان تاکید کرد.

رییس مجمع نمایندگان استان سیستان و بلوچستان نیز با تقدیر از فعالیت های فناورانه جهاد دانشگاهی گفت: این‌ نمایشگاه به خوبی باور و اعتقاد "ما می توانیم" را به نمایش گذاشته و جهاد دانشگاهی توانسته است به خوبی در مرز علم و فناوری حرکت کرده و مسیر تبدیل دانش به محصول را با افتخارآفرینی طی نماید.

وی با تاکید بر ظرفیت های بزرگ جهاد دانشگاهی خصوصا در بحث خوداتکایی حوزه فناوری ابراز امیدواری کرد ظرفیت های بزرگ و بی نظیر جهاد دانشگاهی برای توسعه کشور به کار گرفته شود.

سرگزی بیان کرد: توقع ما از مجموعه جهاد دانشگاهی حضور موثر در استان سیستان و بلوچستان است تا بتوان با تکیه بر دانش و تخصص این نهاد علمی شاخص های منفی و تاسف برانگیز این استان را که حاصل انباشت سال ها بی توجهی به این استان مهم مرزی ست، تغییر داده و زمینه توسعه استان فراهم گردد.

وی پژوهشگاه رویان را یکی از افتخارات بزرگ علمی کشور دانست و بر استقرار نمایندگی این پژوهشگاه در استان سیستان و بلوچستان تاکید کرد.

سرگزی ابراز امیدواری کرد در تنظیم برنامه توسعه هفتم که از اوایل سال آینده در مجلس شورای اسلامی آغاز خواهد شد نگاه ویژه ای به جهاد دانشگاهی و مراکز علمی کشور شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha