• سه‌شنبه / ۷ دی ۱۴۰۰ / ۱۴:۴۶
  • دسته‌بندی: گردشگری و میراث
  • کد خبر: 1400100704963
  • خبرنگار : 71619

در نمایشگاه دستاوردهای جهاد دانشگاهی منعقد شد:

عقد تفاهم‌نامه مرکز گردشگری جهاد دانشگاهی با باشگاه سواد رسانه‌ای یونسکو

عقد تفاهم‌نامه مرکز گردشگری جهاد دانشگاهی با باشگاه سواد رسانه‌ای یونسکو

در سومین روز (هفتم دی) نمایشگاه توانمندی‌های و دستاوردهای جهاد دانشگاهی ١۴٠٠، مرکز گردشگری علمی فرهنگی سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی تفاهم‌نامه‌ای را با باشگاه مدیریت رسانه و توسعه سواد رسانه‌ای یونسکو ایران امضا کرد.

به گزارش ایسنا، این تفاهم‌نامه توسط رحیم یعقوب‌زاده - رییس مرکز گردشگری علمی فرهنگی سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی - و حجت‌الاسلام علی نوریجانی - معاون حقوقی و پارلمانی کمیسیون ملی یونسکو و رییس کل باشگاه مدیریت رسانه و توسعه سواد رسانه‌ای یونسکو ایران - به امضاء رسید.
یعقوب‌زاده درباره مفاد این تفاهم‌نامه توضیح داد: این تفاهم‌نامه برای همکاری‌های مشترک بین مرکز گردشگری و کمیسیون ملی یونسکو در ایران منعقد شده و بیشتر زمینه‌های همکاری در این قرارداد در خصوص گردشگری و برگزاری پانزدهمین جشنواره ملی خلیج فارس، کارگاه‌هایی توانمندسازی سواد رسانه‌ای، گردشگری و مسائل فرهنگی است.
او با بیان اینکه این اولین تفاهم‌نامه مرکزی گردشگری جهاد با یونسکو است، ادامه داد: این تفاهم‌نامه یک ساله است اما قابلیت تمدید دارد.

عقد تفاهم‌نامه مرکز گردشگری جهاد دانشگاهی با باشگاه سواد رسانه‌ای یونسکو
حجت‌الاسلام نوریجانی

نوریجانی نیز درباره این تفاهم‌نامه توضیح داد: باشگاه مدیریت رسانه و توسعه سواد رسانه‌ای یکی از چند ده باشگاه‌های ذیل کمیسیون ملی یونسکو ایران است که این باشگاه‌ها جزو باشگاه‌های باشگاه‌های رسمی جمهوری اسلامی ایران هستند و کارویژه‌های مبتنی بر اهداف مندرج در اساسنامه‌هایشان را پیگیری می‌کنند. بر این اساس،باشگاه ذیل این تفاهم‌نامه در حوزه رسانه‌ای کردن  دستاوردهای این مرکز، آموزش سواد رسانه‌ای،کمک در برگزاری رویدادهایی همچون جشنواره ملی خلیج فارس و سایر موضوعات مرتبط همکاری خواهد داشت.
انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha