• سه‌شنبه / ۷ دی ۱۴۰۰ / ۱۵:۲۴
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1400100705008
  • خبرنگار : 30054

امضاء تفاهم‌نامه همکاری میان گروه صنعتی انتخاب و دانشگاه شریف

امضاء تفاهم‌نامه همکاری میان گروه صنعتی انتخاب و دانشگاه شریف

مراسم امضای تفاهم‌نامه همکاری مشترک گروه صنعتی انتخاب الکترونیک با دانشگاه صنعتی شریف در دانشگاه شریف برگزار شد.

به گزارش ایسنا بنابر گروه صنعتی انتخاب، مراسم امضای تفاهم‌نامه همکاری مشترک گروه صنعتی انتخاب الکترونیک با دانشگاه صنعتی شریف در دانشگاه شریف برگزارشد و در این مراسم محمدرضا دیانی، مدیرعامل گروه توسعه سرمایه‌گذاری انتخاب با اشاره به این نکته که گروه صنعتی انتخاب الکترونیک در بالاترین مرحله فنی و کیفی خود قراردارد اظهارکرد: ما برای ثبات در این مرحله به دانشگاه نیاز داریم و باید دانشگاه را در خط مقدم خود قراردهیم.

امضاء تفاهم‌نامه همکاری میان گروه صنعتی انتخاب و دانشگاه شریف

وی افزود: ۳۲۰ نفر در تیم تحقیق و توسعه گروه صنعتی انتخاب مشغول به فعالیت هستند و در پروژه‌های جدیدی که تعریف کردیم تا ۹۵۰ نفر نیروی نخبه لازم داریم. مافیای واردات در حال حاضر از هیچ‌گونه تخریبی علیه ما صرف نظر نمی‌کند و ما در همین مدت به یک جریان علمی دست پیدا کردیم که اقتصادهای دنیا را تحلیل می‌کند و بهترین راه را برای آینده برمی‌گزیند.

دیانی بیان کرد: مکزیک بهترین پلتفرم‌های لوازم‌خانگی را در دنیا دارد اما نتوانست نام و نشانی از خود در جهان برجای گذارد زیرا بر پایه تحقیق و توسعه عمل نکرد و پلی برای پیشرفت سایر برندها شد. اما تایوان مساحت کوچکتری از مکزیک دارد و بر مبنای تحقیق و توسعه توانست اسمی برای خود در بین کشورها دست و پا کند. امروز گروه صنعتی انتخاب الکترونیک با تحقیق و توسعه و به کارگیری دانش روز دنیا سراغ صادرات رفتیم و کشورهای اروپایی هم از محصولات این گروه استفاده می‌کنند.

امضاء تفاهم‌نامه همکاری میان گروه صنعتی انتخاب و دانشگاه شریف

مدیرعامل گروه توسعه سرمایه‌گذاری انتخاب گفت: در شهر اصفهان از تمامی ظرفیت‌های دانشکده‌های دانشگاه اصفهان استفاده می‌کنیم و در حال حاضر کارخانه‌های این گروه پذیرای بسیاری از دانشجویان برای بازدیدهای آن‌ها است.

سپس دکتر جلیلی ریاست دانشگاه شریف طی اظهاراتی بیان کرد: پس از حضوری شدن دانشگاه باید از تجربیات گروه صنعتی انتخاب استفاده کرد و دانشجویان با این فعالیت‌ها آشنا شوند. در ضمن ارتباط دانشگاه و صنعت باید تقویت شود و دانشجویان در پایان تحصیلات خود در فعالیت‌های صنعتی مشغول شوند.

امضاء تفاهم‌نامه همکاری میان گروه صنعتی انتخاب و دانشگاه شریف

هدف از انعقاد این تفاهم‌نامه توسعه همه جانبه همکاری‌های علمی، پژوهشی و فناورانه و بهره‌گیری از توانمندی‌ها و ظرفیت‌های دانشگاه جهت انجام طرح‌های تحقیقاتی و نوآورانه با هدف خلق فناوری‌های دانش‌بنیان و تجاری‌سازی آنها، در حوزه‌های مختلف مورد نیاز و علاقه انتخاب، از طریق استقرار دفتر فناوری و نوآوری انتخاب (اسنواتک) در مرکز نوآوری انرژی دانشگاه است.

انتهای رپرتاژ آگهی 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha